مدیرکل کمیته امداد استان گیلان:

1033 واحد مسکن محرومان در گیلان افتتاح می‌شود

«اهرابی» از افتتاح هزار و 33 مسکن محرومین در هفته‌های پیش رو خبر داد و گفت: 750 واحد مسکن نیز با همکاری بنیاد مسکن، سپاه پاسداران و بنیاد مستضعفین و سایر خیرین احداث خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ - 03March 2023

1033 واحد مسکن محرومان در گیلان افتتاح می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «عباس اهرابی» مدیرکل کمیته امداد استان گیلان امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) رشت با اشاره به اینکه ۱۲۷ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان هستند، اظهار داشت: در حوزه مسکن مددجویان در سال گذشته ۲ هزار ۲۰۳ واحد احداث و تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۳۳ مسکن محرومین در دست احداث بوده و در هفته پیش رو افتتاح می‌شود تصریح کرد: ۷۵۰ واحد مسکن نیز با همکاری بنیاد مسکن، سپاه پاسداران و بنیاد مستضعفین و سایر خیرین احداث خواهد شد.

اهرابی با بیان اینکه در بحث ودیعه مسکن بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان وام اختصاص داده شد و ۶ میلیارد تومان هم به‌صورت بلاعوض تقدیم شد، افزود: در جشن نیکوکاری ۳۳ میلیارد تومان کمک جمع شده بود و امیدوارم امسال به ۳۷ میلیارد برسد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به فعالیت‌های این نهاد انقلابی در حوزه فرهنگی خاطرنشان کرد: این نهاد توانسته نخبگان زیادی را نیز تحویل جامعه دهد و در حوزه فرهنگی نقش‌آفرین بوده است.

اهرابی تصریح کرد: بسیاری از خانواده‌های تحت پوشش ما به‌عنوان پزشک، دندانپزشک، مهندس مشاغل پیراپزشکی، بازاری و مشاغل عالی وارد عرصه فعالیت شدند و امروز آنان کمک حال ما هستند لذا نخبه‌پروری در دستور کار کمیته امداد است.

وی بیان کرد: هزار شورای زکات در هزار روستا داریم که با توجه به مستحب بودن آن، در حال حاضر ۴۵ میلیارد تومان جمع‌آوری و در همان روستا‌ها هزینه شده است و ما معتقدیم باید کار را به دست خود مردم بسپاریم.

اهرابی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با رویکرد مسجد محوری نیاز‌های مردم را احصاء کرده و با حفظ کرامت انسانی آن‌ها، نیازمندی‌ها را تقدیم نیازمندان می‌کنند، گفت: ما از اعتماد مردم کمال سپاسگزاری را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها