سرپرست سازمان سیما، منظر شهرداری شیراز:

یادواره شهدای شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود

«کشتکار» گفت: این سازمان درنظر دارد یادواره شهدای گرانقدر شاهچراغ (ع) را همزمان با 15 اسفندماه روز درختکاری مصادف با اعیاد شعبانیه برگزار کند.
کد خبر: ۵۷۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ - 03March 2023

به یادواره شهدای گرانقدر شاهچراغ (ع)  15 اسفندماه  برگزار می‌شودگزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «حمید کشتکار» سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز اظهار داشت: این سازمان درنظر دارد در آستانه برگزاری روز درختکاری با شعار و اسم رمز «شیراز سرسبز، شیراز سربلند» یادواره شهدای گرانقدر شاهچراغ (ع) را همزمان با 15 اسفندماه روز درختکاری مصادف با اعیاد شعبانیه برگزار کند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز افزود: به مناسبت این روز 13 نهال به نام سیزده شهید عزیز حادثه تروریستی شاه چراغ (ع)  همراه با پلاک مزین به نام مبارک این عزیزان کاشته خواهدشد.

حمید کشتکار همچنین افزود: در حرکت نمادین دیگری  14 ایستگاه توزیع نهال به برکت نام 14 امام معصوم (ع) در مناطق مختلف شهر شیراز جهت تحویل نهال به شهروندان شریف شهر شیراز برپا خواهد شد. 

کشتکار خاطر نشان کرد: تلاش می شود در 15 اسفندماه، روز درختکاری با تأمین و توزیع نهال ، بستر مشارکت‌های شهروندی در حوزه فضای سبز توسعه یابد و این سازمان همچون سنوات گذشته، برنامه‌های مختلفی برای این روز در نظر گرفته که یکی از مهمترین آن‌ها توزیع نهال  بین مردم و آموزش کاشت و نگهداری نهال به شهروندان عزیز است تا بتوانند در منازل، مدارس و یا محل‌های مشخص شده نسبت به کاشت نهال‌ها اقدام کنند.

کشتکار با اشاره به اینکه در این روز نزدیک به 40 هزار نهال درمناطق مختلف شهر شیراز توزیع و تحویل شهروندان می‌ گردد افزود: هر شهروند گرامی می‌تواند 2 عدد نهال نارنج را از این ایستگاه ها در مناطق مختلف شهر تحویل بگیرد که جزئیات ایستگاههای توزیع نهال از طریق سایت و رسانه این سازمان و نصب بنرهایی در سطح شهر به اطلاع عموم شهروندان عزیز خواهد رسید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها