امام‌جمعه مهران:

وزارت اطلاعات پرونده‌ای درخشان در خنثی کردن توطئه دشمنان دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین «امینی» گفت: وزارت اطلاعات از ابتدای انقلاب تا کنون پرونده بسیار درخشانی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی داشته است امروز امنیت و حفظ ارزش‌های انقلاب و کشور مرهون مجاهدت‌های این عزیزان است.
کد خبر: ۵۷۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ - 03March 2023

وزارت اطلاعات  پرونده‌ای درخشان در خنثی کردن توطئه  دشمنان داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «سید عبدالله امینی» امام جمعه شهرستان مهران امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: وزارت اطلاعات از ابتدای انقلاب تا کنون پرونده بسیار درخشانی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی داشته است امروز امنیت و حفظ ارزش‌های انقلاب و کشور مرهون مجاهدت‌های این عزیزان است.

وی اضافه کرد: اگر مجاهدت و فداکاری‌های وزارت اطلاعات نبود استکبار جهانی، تکفیری‌ها و داعشی‌ها به کشور ما آسیب می‌رساندند بلکه اصل انقلاب و کشور به ورطه نابودی می‌رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین امینی ادامه داد: تفاوت وزارت اطلاعات در نظام مقدس جمهوری اسلامی با سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های بیگانه در ایمان به خدا و اهل بیت، دل دادگی به ولایت فقیه، اعتماد به مردم و اخلاص و گمنامی است.

وی اظافه کرد: وزرات اطلاعات ماموریت‌های مهم دیگری از جمله صیانت از مسئولین، مبارزه با قاچاق، رانت خواری، مفسدان اقتصادی، امنیت سرمایه گذاری و سایر مسائل مرتبط با منافع و مصالح مردم دارد.

امام‌جمعه مهران با اشاره به ایام میلاد امام زمان (عج) و روز مستضعفین جهان نیز بیان داشت: رسالت امام زمان (عج) مبارزه با استکبار و جایگزینی نظام شایسته سالار‌ی است که در راستای تعالیم انبیاء و اولیاء، نظام مقدس جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که امروزه پرچم دار مبارزه با استکبار جهانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار