معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

برپایی جشن‌های «نسیم انتظار» در بقاع متبرکه مازندران

حجت الاسلام «قربانی» گفت: به مناسبت سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) جشن‌های «نسیم انتظار» در بقاع متبرکه مازندران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۷۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ - 05March 2023

برپایی جشن‌های «نسیم انتظار» در بقاع متبرکه مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «مسعود قربانی» معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ایام نیمه شعبان اظهار داشت: اوقاف مازندران به همین مناسبت برنامه‌هایی را در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان به اجرا درمی‌آورد.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های نسیم انتظار در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران، افزود: به مناسبت سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) کاروان «نسیم انتظار» در شهر‌های استان مازندران به حرکت درخواهد آمد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: ترویج و تبیین اندیشه مهدویت، انتظار حقیقی و منتظران راستین، ایجاد نشاط معنوی و ترویج فرهنگ مهدویت از اهداف این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

حجت الاسلام قربانی بیان کرد: در ایام نیمه شعبان در جشن‌ها مناجات شعبانیه قرائت می‌شود و کاروان شادی در سطح بقاع متبرکه برپا خواهد شد.

وی از آذین بندی بقاع متبرکه و امامزادگان مازندران به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد و گفت: در شب میلاد امام زمان (عج) نورافشانی در سطح بقاع متبرکه شاخص استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها