توسط گروه‌های جهادی انجام شد؛

احداث ۴۶ واحد مسکونی برای محرومین تایباد

جهادگران بسیجی از ابتدای سال جاری تاکنون با کمک خیرین ۴۶ واحد مسکونی در مناطق محروم شهرستان تایباد احداث و یا باسازی کردند.
کد خبر: ۵۷۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ - 04March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «مهدی دونده» فرماندار تایباد در این خصوص اظهار داشت: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی، بیش از ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: همچنین در سال جاری گروه‌های جهادی در این خطه مرزی تعمیر و یا مرمت برخی از مدارس و کانال‌گذاری قنوات را برعهده داشتند.

فرماندار تایباد با بیان اینکه گروه‌های بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی در تعمیر واحد‌های مسکونی نیازمندان هم مشارکت دارند، گفت: ۸۰ درصد این تعداد پروژه عمرانی، مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و ۲۰ درصد دیگر در بهار سال آینده به اتمام خواهد رسید.

این مسئول یادآور شد: این طرح‌ها در سطح روستا‌های بخش مرکزی و میان ولایت این شهرستان انجام شده است.

دونده یادآور شد: ادارات و دستگاه‌های متولی نیز در صدور پروانه ساخت و امتیاز انشعاب‌های آب، برق و گاز این واحد‌های مسکونی همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.

وی ادامه داد: امسال افزون بر هزار نفر از نیرو‌های جهادی در بخش‌های عمرانی، پزشکی، فرهنگی، تبیلغی و آموزشی در تایباد فعالیت داشتند.

دونده بیان داشت: باهدف اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی، از اواخر اسفند سال جاری بیش از ۴۰ گروه جهادی به این شهرستان مرزی سفر خواهند کرد که فعالیت آن‌ها تا سوم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

شهرستان تایباد متشکل از دو بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا و جمعیت افزون بر ۱۴۵ هزار نفر در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار