مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش خبر داد؛

۶۹ هزار واحد مسکونی در ارتش درحال ساخت است

امیر سرتیپ‌ دوم «آقایی» با بیان اینکه برای مسکن کارکنان ارتش آینده خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم، گفت: حدود ۶۹ هزار واحد مسکونی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال احداث است.
کد خبر: ۵۷۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱ - 04March 2023

حدود ۶۹ هزار واحد مسکونی در ارتش در حال احداث است / اوج بلوغ بنیاد تعاون ارتش در اجرای پروژه توانمندسازی پروژه طبیعت استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی آجا، امیر سرتیپ‌ دوم «جعفر آقایی» مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش با اشاره به فعالیت‌های انجام شده به منظور خانه دار کردن کارکنان ارتش اظهار داشت: هم‌اکنون بنیاد تعاون ارتش در مجموع دو پروژه بزرگ مسکونی، یکی در منطقه چیتگر تهران و دیگری در شهید کشوری اصفهان را در دست اجرا دارد که مطمئناً با اتمام این دو پروژه، بخش زیادی از مشکل تأمین مسکن کارکنان ارتش برطرف خواهد شد.

امیر آقایی ادامه داد: در پروژه چیتگر طی سال‌های اخیر میزان ساخت‌وساز سرعت بسیار خوبی پیدا کرده است. در این پروژه فعالیت‌های بنیاد در دو بخش قابل ملاحظه است؛ یکی مجموع تعهداتی که بنیاد در قبال سهام‌داران ۶۳ و ۳۳ متری از سال‌های خیلی قبل دارد و از سال ۱۴۰۰ با سرعت قابل‌ملاحظه‌ای به ساخت واحد‌های این مجموعه پرداخته شده است. در این زمینه با وجود تورم یکی دو سال اخیر ما توانسته‌ایم باتوجه به تمهیداتی که فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اندیشیده و به‌صورت مرتب به ما تأکید می‌کنند، منابع را مدیریت کرده و به خرید تجهیزات و مصالح لازم بپردازیم.

مدیرعامل بنیاد تعاون آجا اضافه کرد: برنامه ما این است که از سال ۱۴۰۳ تحویل واحد‌های سهام‌داران ۶۳ و ۳۳ متری به اعضا شروع شود.

سرتیپ‌ دوم آقایی با بیان اینکه برای مسکن کارکنان ارتش آینده خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم، گفت: حدود ۶۹ هزار واحد مسکونی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال احداث است؛ این وضعیت بسیار خوب برای اولین بار است که در ارتش رقم می‌خورد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار