تداوم غارت نفت سوریه از سوی اشغالگران آمریکایی

نظامیان آمریکایی همچنان به غارت نفت سوریه مشغول هستند و در این راستا امروز هم محموله جدیدی از نفت سوریه را دزدیده و به عراق بردند.
کد خبر: ۵۷۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶ - 04March 2023

تداوم غارت نفت سوریه از سوی اشغالگران آمریکاییبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سانا، اشغالگران آمریکایی به سرقت نفت سوریه و انتقال آن به پایگاه‌های خود در عراق ادامه می‌دهند.

منابع سوری اعلام کردند که یک کاروان متشکل از نیرو‌های اشغالگر آمریکایی شامل ۲۳ کامیون و تانکر حامل نفت سرقتی سوریه از گذرگاه غیرقانونی المحمودیه عبور کردند و راهی خاک عراق شدند.

کاروان نیرو‌های اشغالگر آمریکایی نفت سرقتی سوریه را به پایگاه‌های خود در عراق منتقل کردند.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی همچنین از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید بیش از ۳۴ خودرو و تانکر حامل نفت سرقتی سوریه را از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید در حومه الیعربیه به مقصد عراق انتقال دادند.

این در حالی است که نظامیان آمریکایی در بیست و هفتم فوریه گذشته هم مقادیری نفت از شرق سوریه دزدیده و با تانکر به پایگاه‌های خود در عراق منتقل کرده بودند.

اقدام نظامیان آمریکایی در غارت نفت سوریه در حالی است که مردم سوریه با تبعات زلزله روبه‌رو هستند و تحریم‌های موسوم به سزار آمریکا و تحریم‌های اروپایی‌ها، رنج سوری‌ها را دوچندان کرده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها