نماینده مجلس شورای اسلامی:

مسمومیت دانش‌آموزان یک اقدام بیولوژیکی است

آصفری گفت: به اعتقاد بنده مسمومیت دانش‌آموزان یک اقدام بیولوژیکی است و باید عاملان این کار و علت اصلی آن به طور دقیق مشخص شوند.
کد خبر: ۵۷۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ - 04March 2023

مسمومیت دانش‌آموزان یک اقدام بیولوژیکی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدحسن آصفری» عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه موضوع مسمومیت دانش‌آموزان یک مسئله بسیار مهم و حساس است، اظهار داشت: این اقدامات حاکی از آسیب‌پذیری ما در حوزه بیولوژیک است و ما نباید نسبت به این قضیه غافل باشیم.

آصفری افزود: سازمان پدافند غیرعامل باید به این موضوع ورود جدی کند. همچنین دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به موضوع مسمومیت دانش آموزان ورود کردند و اقدامات جدی انجام دادند تا هر چه زودتر عامل یا عاملان این موضوع شناسایی شوند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از شناسایی عامل یا عاملان مسمومیت دانش آموزان در برخی از نقاط کشورمان، لازم است برخورد قاطع با آنان شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان نسبت به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان بی‌تفاوت نیستند. همه دستگاه‌های مسئول و به طور ویژه مسئولان دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور به طور جدی به این موضوع ورود کردند و پیگیری دقیق علت این موضوع را در دستورکار دارند.

آصفری با تاکید بر اینکه ما نباید اجازه دهیم نگرانی خانواده‌ها بیشتر شود و باید زودتر عوامل مسمومیت دانش‌آموزان شناسایی شوند، تصریح کرد: به اعتقاد بنده مسمومیت دانش‌آموزان یک اقدام بیولوژیکی است و باید عاملان این کار و علت اصلی آن به طور دقیق مشخص شوند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار