در جلسه شورای اسلامی شهر تهران؛

چمران: اشک تمساح اروپایی‌ها برای دانش‌آموزان/ دستگاه‌های امنیتی نتایج تحقیقات خود را اطلاع‌رسانی کنند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مسمومیت‌هایی که در مدارس کشور اتفاق افتاده است،گفت: امیدواریم هر چه زودتر دستگاه‌های امنیتی، وزارت بهداشت و آموزش و پرورش نتیجه کار را اعلام کنند.
کد خبر: ۵۷۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ - 05March 2023

اشک تمساح اروپایی‌ها برای دانش‌آموزان/ دستگاه‌های امنیتی نتایج تحقیقات خود را اطلاع‌رسانی کنندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و سی و سومین جلسه شورا با اشاره به مسمومیت‌هایی که در مدارس کشور اتفاق افتاد و تعدادی از دانش‌آموزان مسموم شدند، اظهار داشت: امیدواریم هر چه زودتر دستگاه‌های امنیتی، وزارت بهداشت و آموزش و پرورش نتیجه کار را اعلام کنند.

چمران با بیان اینکه امروز عده‌ای در داخل و خارج از کشور با اقداماتی که انجام می‌دهند موجب نگرانی بیشتر خانواده‌ها شدند، گفت: اروپایی‌ها و سفرای آن‌ها از جمله انگلیس و آلمان برای کشور ما دلسوزی و اشک تمساح می‌ریزند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: در جنگ جهانی اول انگلیس با ایجاد قحطی مصنوعی باعث شد ۱۰ میلیون نفر در کشور ما را به کام مرگ بکشانند.

وی با تاکید بر اینکه آلمان در جنگ تحمیلی سلاح شیمیایی به صدام داد و امروز آثار این سلاح‌ها را در کشور می‌بینیم، افزود: همین افراد امروز برای دانش آموزان ما دلسوزی می‌کنند.

چمران گفت: تجربه نشان داده هر جا آن‌ها برای ما دلسوزی کردند، عامل شروع کننده بودند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها