در همایش سربازان گمنام اطلاعات سپاه قدس گیلان مطرح شد؛

فرمانده سپاه قدس گیلان: سربازان گمنام امام زمان (عج) باید زمینه‌ساز ظهور آن حضرت باشند

سردار «عبدالله‌پور» گفت: انقلاب اسلامی آغاز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است و سربازان گمنام امام زمان (عج) باید این فرصت را غنیمت شمرده و زمینه‌ساز ظهور آن حضرت باشند.
کد خبر: ۵۷۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ - 05March 2023

روایت فرمانده سپاه گیلان از تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام اطلاعات سپاهبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در اولین همایش سربازان گمنام اطلاعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سربازان گمنام حضرت، ولی عصر (عج) و تمامی نیرو‌های امنیتی بازو‌های محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار داشت: بسیاری از اقدامات سربازان گمنام در سازمان اطلاعات سپاه دیده نمی‌شود و تمامی برنامه‌های آنان گمنام و جهادی است.

وی با اشاره به نقش نیرو‌های امنیتی و سربازان گمنام اطلاعات سپاه در ایجاد آرامش در جامعه گفت: سربازان گمنام اجر خود را از پرورگار خواهند گرفت و بسیاری از اقدامات آنان یادآور روز‌های دوران دفاع مقدس است.

سردار عبدالله‌پور، پیروزی انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز انقلاب جهانی حضرت، ولی عصر (عج) دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی آغاز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است و سربازان گمنام امام زمان (عج) باید این فرصت را غنیمت شمرده و زمینه‌ساز ظهور آن حضرت باشند.

وی با تاکید بر لزوم صبر و استقامت در بین آحاد مردم به ویژه در بین نیرو‌های سازمان اطلاعات سپاه و حفاظت اطلاعات افزود: با صبر و استقامت، شاهد کمک پروردگار خواهیم بود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: وقتی سربازی امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری را پذیرفتیم باید سعی کنیم گوش به فرمان ولایت و رهبر معظم انقلاب باشیم و بدانیم که مسیر رستگاری در همین امر است.

وی با اشاره به اقدامات نیرو‌های اطلاعات و امنیت در ایام اغتشاشات و تلاش آنان در راستای ایجاد امنیت در جامعه تصریح کرد: بسیاری از لیدر‌های آشوب در استان گیلان در سریع‌ترین زمان شناسایی و بازداشت شدند و این امر نشان‌دهنده تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های اطلاعات و امنیت گیلان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به "تواصی به حق و تواصی به صبر" گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری توجه به فریضه قطعی جهاد تبیین است و انجام این فریضه منجر به تشخیص حق از باطل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار