رئیس دانشگاه رازی:

تمام هدف و برنامه دشمنان ضربه زدن به اسلام و انقلاب است

«احمدی» گفت: تمام هدف و برنامه دشمنان در قضیه مسمومیت دانش آموزان این است که این رخداد را با اغتشاشات اخیر کشور گره زده و از این اوضاع به نفع خود و برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب سود ببرند.
کد خبر: ۵۷۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ - 05March 2023

تمام هدف و برنامه دشمنان ضربه زدن به اسلام و انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدنبی احمدی» رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در سومین کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی استان کرمانشاه که در سالن همایش شهید احمدی روشن این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: امروز این احساس در جامعه وجود ندارد که ما درگیر جنگ با دشمنان هستیم، لذا اگر روشنگری و تبیین نکنیم چه بسا دشمنان ذهن جوانان ما را شستشو داده و حقایق را بگونه‌ای دیگر بیان کنند.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه رسالت خطیر دانشگاهیان برای روشنگری و جهاد تبیین در جامعه در مقطع کنونی را یادآور شد و گفت: همه ما در شرایط کنونی تکلیف داریم که در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و در جامعه و حتی در جمع‌های خانوادگی روشنگری کنیم.

وی با تبریک میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان افزود: امروز به برکت خون مطهر شهیدان و ایثار و از خودگذشتگی آنان، مرزهای دفاعی جمهوری اسلامی به آن سوی سوریه، عراق، یمن و لبنان منتقل شده است.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و متهم است که به ابرقدرتی مانند روسیه پهباد می‌دهد این قدرت عظیم در حالی است که در دوران جنگ تحمیلی حتی سیم خاردار برای دفاع از خود نداشتیم.

وی جمهوری اسلامی ایران را جزو پنج قدرت موشکی دنیا عنوان کرد و افزود: اگر امروز ما معادلات جهانی را تعریف کرده و در برابر ابرقدرتی مثل آمریکا ایستاده‌ایم، به برکت انقلاب و خون شهدا است.

دکتر احمدی شرایط کنونی کشور را با دوران دفاع مقدس مقایسه کرد و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، پاسداران وطن با تمام وجود به پاسداری از کیان ایران اسلامی مشغول بوده و لحظه‌ای غفلت نمی‌کردند و امروز هم باید چنین باشیم.

وی در ادامه با اشاره به موضوع مسمومیت دانش آموزان گفت: از حدود سه ماه پیش مواردی از مسمومیت دانش آموزان در چندین مدرسه دخترانه در شهرهای قم و پس از آن بروجرد و تهران رخ داد که هنوز بینش درستی در مورد این وقایع نداریم و باید روشنگری شود.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه ادامه داد: تمام هدف و برنامه دشمنان در قضیه مسمومیت دانش آموزان این است که این رخداد را با اغتشاشات اخیر کشور گره زده و از این اوضاع به نفع خود و برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب سود ببرند.

ترویج گفتمان شهدای دانشجو از اهداف کنگره شهداست

«حسین امجدیان»مسوول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری کنگره ۸۶ شهید دانشجو استان کرمانشاه برای سومین بار هستیم که همزمان با سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان در آمفی تئاتر دانشکده ادبیات، دانشگاه رازی در حال برگزاری است.

 زنده نگه داشتن یاد شهدای دانشجو و معرفی شهدای دانشجو به نسل دانشجوی امروز را از اهداف این کنگره دانست و افزود: ترویج گفتمان شهدای دانشجو از دیگر اهداف این کنگره است.

در پایان همایش از خانواده شهدای دانشجو در استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار