ما متحدیم/ نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

راهیان نور سلاح استراتژیک انقلاب اسلامی برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن

زنگنه گفت: راهیان نور به مثابه یک سلاح استراتژیک، در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان از جمله شبیخون فرهنگی موثر است.
کد خبر: ۵۷۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۱ - 21March 2023

راهیان نور سلاح استراتژیک انقلاب اسلامی برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن«محسن زنگنه» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: اردوهای راهیان نور مملو از جنبه‌های معنوی است که در خودسازی انسان بسیار موثر است، در واقع این اردوها منبع بسیار خوبی است که می‌تواند افراد را تا مدت بسیار زیادی بیمه کند.

زنگنه خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس سال‌هاست که تمام شده است، اما نبرد ما با استکبار کماکان پابرجاست، بر این اساس هم ما نباید هیچ‌گاه به این موضوع فکر کنیم که می‌شود اسلحه را زمین گذاشت.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌های خود می‌فرمایند که هر گاه به این نتیجه برسیم که می‌توان اسلحه را زمین گذاشت به نقطه‌ای رسیده‌ایم که دشمن به ما ضربه می‌زند، امروز که در جنگ تمام قد اقتصادی با استکبار جهانی هستیم، برای پیروزی بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم به دفاع مقدس رجوع کنیم.

وی افزود: معتقدم راهیان نور فرصت طلایی است که می‌تواند ما را به تأسی از شهدا راه حق علیه باطل بر دشمنان پیروز کند، از سویی دیگر در شرایطی که کشور تحت شدیدترین هجمه‌های فرهنگی است، راهیان و فضای معنوی که در این اردوها وجود دارد، بسیار در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان موثر است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار