ما متحدیم/ نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

راهیان نور بیشترین بازدهی را در حوزه تربیتی و فرهنگی دارد/ مردم در جنگ شناختی سرویس‌های جاسوسی دشمن را ناکام گذاشتند

زنگنه گفت: اردوهای راهیان نور بیشترین بازدهی را در حوزه تربیتی و فرهنگی دارد، زیرا هر ریالی که در راهیان نور خرج می‌شود چند صد برابر خروجی دارد.
کد خبر: ۵۷۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۹ - 10March 2023

مردم در جنگ شناختی پیچیده سرویس‌های جاسوسی دشمن را ناکام گذاشتند«محسن زنگنه» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به جنگ شناختی گسترده سرویس‌های جاسوسی دشمن علیه مردم ایران، اظهار داشت: بنده با این نظر که در جنگ شناختی پیچیده‌ای که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، شکست خورده‌ایم، مخالف هستم، اتفاقاً مردم بصیر ایران در قضایایی که امسال رخ داد دشمن را ناکام گذاشتند.

زنگنه خاطرنشان کرد: ما نباید احساس شکست داشته باشیم و خودمان را تحت القائات دشمنان قرار دهیم، علی‌رغم همه دسیسه‌هایی که سرویس‌های جاسوسی دشمن داشته‌اند، به لطف خدا مردم کاملاً نسبت به لجن‌پراکنی‌های دشمن آگاه شده‌اند و فریب نمی‌خوردند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم همواره در مقابل خباثت‌های دشمن مقابله کرده‌اند و جنگ شناختی پیچیده و گسترده امروز دشمن هم مستثنای از این مسئله نیست، البته ما منکر نمی‌شویم که سهم دولت و حکومت در شکست دشمن کم بوده است.

وی افزود: بر این اساس نیاز است مجموعه قوای سه‌گانه و دستگاه‌های حاکمیتی تلاش مضاعفی داشته باشند تا دشمن مجال هیچ‌گونه خباثتی هم نداشته باشد، در این شرایط ابتکار بسیار خوب اردوهای راهیان نور می‌تواند از جهات مختلف توطئه دشمنان را خنثی کند.

زنگنه تصریح کرد: بنده سالیان زیادی توفیق حضور در اردوهای راهیان نور را داشته‌ام و معتقدم راهیان نور جزء ابتکاراتی است که می‌تواند هزینه‌کرد دستگاه‌های مختلف در آن را کاهش دهد و بیشترین بازدهی را در حوزه تربیتی و فرهنگی داشته باشد، زیرا هر ریالی که در راهیان نور خرج می‌شود چند صد برابر خروجی دارد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها