معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

نگاه ملی و انقلابی ضامن بقای انقلاب اسلامی و عزت ملت ایران است

سردار معروفی گفت: سازمان بسیج رسانه در قالب تقویت انقلاب اسلامی نگاهی ملی دارد، لذا ما باید با نگاه ملی و انقلابی در جهت پیشبرد اهداف و شرف ملت ایران گام بردایم که این گامی جهت ضمانت بقای نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۵۷۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ - 06March 2023

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ابوذر اظهار داشت: امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بسیج مستضعفین را تشکیل دادند. امروز سازمان بسیج رسانه در قالب تقویت انقلاب اسلامی نگاهی ملی دارد، لذا ما باید با نگاه ملی و انقلابی در جهت پیشبرد اهداف و شرف ملت ایران گام بردایم که این گامی جهت ضمانت بقای نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

نگاه ملی و انقلابی ضامن بقای انقلاب اسلامی و عزت ملت ایران است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج ادامه داد: گاهی مواقع احساس می‌کنیم که افرادی فقط اطلاع رسانی را وظیفه خود در فضای مجازی می‌دانند اما چیزی که در کشور خود نیاز داریم دشمن‌شناسی است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با مردم ایران تعریف می‌شود. امروز دشمن، ملت ایران را هدف قرار داده اما ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری را رقم زد.

سردار معروفی اضافه کرد: دشمن‌شناسی و جریان‌شناسی یک اصل است. ضمن اینکه وحدت واقعی جامعه برای تولید قدرت نرم و مطالبه نیاز‌های واقعی ملت ایران برای برطرف کردن مشکلات مردم مهمترین وظیفه ما در جهت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج عنوان کرد: در حوزه رسانه و بسیج نگاه سیاسی و حزبی نداریم. بلکه نگاه ما جامعیت انقلاب اسلامی است برای تولید قدرت. در حقیقت سپاه و بسیج خانه ملت و تکیه گاه مردم ایران هستند.

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج سنگر بزرگ و مستحکم انقلاب اسلامی و بازوی حفظ تمامیت ارضی هستند و ما در بسیج و سپاه هیچگونه خط کشی نداریم.

سردار معروفی افزود: آغوش بسیج به عنوان خانه و تکیه‌گاه، برای همه باز است. سپاه و بسیج فدای ملت بزرگوار ایران که پای دین خدا ایستادند و فدایی انقلاب اسلامی و ولایت هستند.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار