سخنگوی دولت:

دشمنان به دنبال وارونه نشان دادن حقایق به مردم هستند

بهادری جهرمی گفت: دشمنان و مستکبران به دنبال وارونه نشان دادن حقایق به مردم هستند، اما باید بدانند که ملت ایران در برابر هجمه‌های آن‌ها محکم ایستاده و به این دشمنی آن‌ها پاسخ مناسبی می‌دهد.
کد خبر: ۵۷۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ - 06March 2023

به دنبال وارونه نشان دادن حقایق به مردم جامعه اسلامی ما هستندبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بهادری جهرمی» سخنگو و دبیر هیئت دولت امروز در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سخنانی، اظهار داشت: وظیفه ما این است که جهادگران اصلی عرصه جهاد رسانه‌ای که امروز درگیر جنگ و جهاد اصلی هستند را تقدیر کنیم و قدردان زحمات آن‌ها باشیم.

بهادری جهرمی افزود: ما باید از جهادگران اصلی عرصه جهاد رسانه‌ای، درس بیاموزیم. در واقع ما خود را مدیون بزرگواران و پیشکسوتان عرصه رسانه می‌دانیم.

سخنگو و دبیر هیئت دولت ادامه داد: این جنگی که امروز دشمنان علیه نظام اسلامی برپا کرده‌اند، جنگ دیروز و امروز نیست بلکه ۴۴ سال است که آغاز شده و مستکبران در این مسیر به دنبال وارونه نشان دادن حقایق به مردم جامعه اسلامی ما هستند، اما باید بدانند که ملت ایران در برابر هجمه‌های آن‌ها محکم ایستاده و به این دشمنی آن‌ها پاسخ مناسبی را می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نقاط ضعف ما در حوزه رسانه این است که تا امروز از شجره طیبه و سازوکاری که امام (ره) در ابتدای انقلاب اسلامی غرس کرده بودند یعنی همان نهاد مقدس بسیج استفاده درستی نکردیم و این موضوع خیلی دیر به ذهن ما رسید که در عرصه رسانه نیز از همین مفهوم برای پیشروی و مقابله با دشمنان استفاده کنیم و آن را در دستور کار خودمان قرار بدهیم.

بهادری جهرمی اضافه کرد: ورود بسیج، معادلات جنگ تحمیلی را تغییر داد، حتما آثار ورود بسیج به رسانه نیز در گذر زمان روشن‌تر خواهد شد. همانگونه که امروز هم مشخص شده است.

سخنگو و دبیر هیئت دولت در پایان تصریح کرد: اطمینان دارم که با ورود بسیج به حوزه فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای با دشمنان و مستکبران، ایران اسلامی در این جنگ نابرابر و ظالمانه رسانه‌ای، بدون شک سربلند و پیروز خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها