استاندار زنجان:

آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای جذب مسافر و گردشگر در زنجان انجام شود

«افشارچی» گفت: با آماده‌سازی زیرساخت‌ها و معرفی داشته‌ها می‌توان مسافر و گردشگر را به زنجان جذب کرد.
کد خبر: ۵۷۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷ - 06March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن افشارچی» استاندار زنجان امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر، با تاکید بر لزوم آماده‌سازی زیرساخت‌های جذب گردشگر و معرفی داشته‌های استان، برای جذب گردشگر و مسافر، اظهار داشت: فقط با آب و جارو کردن شهر، نمی‌توان انتظار حضور مسافران و گردشگران را داشت.

استاندار زنجان با تاکید بر تلاش در راستای افزایش سهم خدمات حوزه گردشگری و صنایع دستی در اقتصاد استان، اضافه کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در شهرهای مختلف استان، برای افزایش مسافران و گردشگران استفاده کرد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های فاخری مانند سبزه میدان در مرکز استان، ظرفیت و داشته بزرگی است که باید مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: وجود ظرفیت‌هایی مانند سبزه میدان، حسینیه، بازاربزرگ زنجان، موزه مردان نمکی و رختشویخانه در مرکز شهر، در کنار هم می تواند یک سایت بزرگ گردشگری باشد که باید از این ظرفیت، استفاده کرد.

افشارچی با اشاره به لزوم تهیه تیزر ملی از داشته‌ها و ظرفیت‌های استان با عنوان «زنجان میزبان مهربان» گفت: باید تصویر زیبایی از داشته‌های همه شهرهای استان به مردم ایران نشان داده شود تا رغبت و انگیزه حضور آنها در استان برانگیخته شود. 

استاندار زنجان با تاکید بر تکثر بوم‌گردی تصریح کرد: هتل‌های در حال ساخت باید تکمیل شود و ساخت یک هتل دیگر را هم در برنامه‌های آتی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار