جانشین فرماندهی سپاه امیر المومنین (ع):

سپاه همواره برای حفاظت از منابع طبیعی پای کار بوده است

سردار «کریمیان» گفت: سپاه و بسیج در راستای کمک به منابع طبیعی و عزیزانی که در این راستا کار می‌کنند پای کار بوده و تمام قد همکاری و کمک می‌کند.
کد خبر: ۵۷۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲ - 06March 2023

سپاه در راستای کمک به منابع طبیعی پای کار بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ دوم پاسدار «قدرت‌الله کریمیان»، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام امروز (دوشنبه) در مراسم روز درختکاری در ایلام اظهار داشت: سپاه و بسیج در راستای کمک به منابع طبیعی و عزیزانی که در این راستا کار می کنند پای کار بوده و تمام قد همکاری و کمک می کند.

وی افزود: منطقه زاگرس و استان هایی که در این منطقه قرار گرفته اند و استان ایلام که از جمله این استان هاست دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند ۴۰ درصد جنگلهای ایران در منطقه زاگرس است و اصلی ترین رویشگاه گونه های مختلف و بلوط در ایران است.

کریمیان اظافه کرد: کمبود بارندگی و ریزگردها بلای جان درختان بلوط شده است و بی مهری عده‌ای از هموطنان که مزید بر علت شده است.

این مسئول ادامه داد: اگر امروز برای نجات طبیعت زاگرس و درختان بلوط کاری نکنیم آیندگان در مورد ما بد قضاوت خواهند کرد. این طبیعت یک میراث ماندگار نسل هاست و باید از آن محافظت کنیم.

وی تاکید کرد: الحمدالله منابع طبیعی و آبخیزداری در کشور و به ویژه در استان ایلام در راستای درختکاری اقدامات بسیار خوبی داشته است و جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار