رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد:

ضرورت اتخاذ تصمیمات مناسب برای بهبود خدمتگزاری به ایثارگران

قاضی‌زاده هاشمی گفت: نشست هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بهبود عملکرد و ارتقای بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل می‌شود تا تصمیمات درست اتخاذ شده و خدمتگزار خوبی برای خانواده ایثار و شهادت باشیم.
کد خبر: ۵۷۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ - 07March 2023

ضرورت اتخاذ تصمیمات مناسب برای بهبود خدمتگزاری به ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (دوشنبه) در چهاردهمین نشست هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران که در سالن جلسات شهید رسول‌زاده برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) ضمن خیرمقدم به احمد امیرآبادی فراهانی و سمیه گنجی، به عنوان اعضای جدید هیئت امنای بنیاد، اظهار داشت: هر سال دو جلسه هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود، یک جلسه ابتدای سال برای بررسی گزارش حسابرس و دیگری در انتهای سال برگزار می‌شود، اما امسال حسابرسی مؤسسات وابسته به طول انجامید و امیدوار هستیم که سال آینده با پیگیری‌های دبیرخانه گزارش حسابرس در تیرماه به هیئت امنا ارائه شده و به تصویب برسد.

نائب رئیس هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در جلسات انتهای سال با حضور رئیس جمهور محترم باید گزارش و پبشنهادات بودجه سال آینده و احکام مورد نیاز ارائه شود. لازم است این جلسات به موقع برگزار شود تا دچار مشکل برای انجام وظایف قانونی نشویم.

قاضی‌زاده هاشمی تأکید کرد: نشست هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بهبود عملکرد و ارتقای بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل می‌شود تا تصمیمات درست اتخاذ شده و خدمتگزار خوبی برای خانواده ایثار و شهادت باشیم.

معاون رئیس جمهور پس از ارائه گزارش حسابرس از وضعیت سازمان اموال و املاک کوثر در این جلسه خواستار تسریع در تعیین و تکلیف اموال ایثارگران شد.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاد انقلابی است و ارکان بنیاد به موجب قانون فعالیت می‌کنند لذا اگر وزرا عضو هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند این موضوع به موجب قانون است.

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو جدید هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با اشاره به گزارش ارائه شده از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ گفت: به عنوان هیئت امنا باید با کمک به قاضی‌زاده هاشمی به برنامه‌ها و اهداف مورد نظر برسیم و بر اجرای برنامه‌ها نظارت لازم انجام شود.

سمیه گنجی نیز حضور یک خانم به عنوان عضو جدید در هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران را نشانه تحول‌خواهی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: تدوین برنامه منسجم عملیاتی در بنیاد شهید و امور ایثارگران قابل تقدیر است و از آقای قاضی‌زاده هاشمی و آقای موهبتی در تدوین برنامه منسجم عملیاتی و پایش آن کمال تشکر و قدردانی را دارم.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با اشاره به اموال و املاک کوثر، گفت: طبق اصول قانونی اموال و املاک کوثر متعلق به شهدا است و جزو اموال بنیاد حتی برای استفاده اداری نیست و در این زمینه باید توجه لازم همواره صورت گیرد.

طاهر موهبتی، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی و محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و محسن فرج اللهی، مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر در این جلسه حضور داشتند.

طاهر موهبتی معاون منابع، مدیریت و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست اعلام کرد بر اساس گزارش حسابرس وضعیت مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سال مالی منتهی به سال ۱۴۰۰ از تمام جنبه‌های بااهمیت، طبق استاندارد‌های حسابداری، به نحو مطلوب بوده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها