مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

جانبازان تجلی عشق به میهن اسلامی هستند

سردار «اسلامی» گفت: جانبازان تجلی عشق به میهن اسلامی و ایثار و فداکاری در راه مردم هستند.
کد خبر: ۵۷۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ - 07March 2023

 ارتش یکی از ستون‌های اقتدار ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز امروز با حضور در منزل سرهنگ «بهرام امینی جزی» از جانبازان ارتشی دفاع مقدس از وی تقدیر کرد.

سردار اسلامی در این دیدار با اشاره به نقش سازنده شهید «صیاد شیرازی» در وحدت سپاه و ارتش اظهار داشت: در روز‌های سخت جنگ تحمیلی، دشمنان درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه بین ارتش و سپاه بودند که خوشبختانه این مسأله با تدبیر بزرگانی، چون شهید صیاد شیرازی مرتفع شد و وحدت نیرو‌های مسلح ایران، به شکست دشمنان منجر شد.

این مسئول از جانبازان به عنوان یادگار‌های ارزشمند دفاع مقدس یاد کرد و افزود: جانبازان حرف‌ها و خاطرات زیادی در سینه دارند که باید از این خاطرات ارزشمند به جهت عمق بخشیدن به تاریخ شفاهی دفاع مقدس به نحو شایسته‌ای استفاده شود.

وی با تاکید بر مشارکت خانواده و به ویژه فرزندان و نوه‌های جانبازان در جمع‌آوری خاطرات آنها، تصریح کرد: فرزندان و نوه‌های جانبازان امروزه به راحتی می‌توانند با گوشی‌های هوشمند خاطرات جانبازان را جمع‌آوری کنند و از این خاطرات جهت خلق کتاب و یا تولید فیلم بهره گیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر حمایت از آثار تولیدی فرزندان جانبازان، خاطرنشان کرد: فرزندان و نوه‌های جانبازان یک مسئولیت تاریخی در برابر ثبت و انتشار خاطرات جانبازان دارند و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز نیز از آثار تولیدی آنها حمایت به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار