یادداشت/ سعید شهرابی

ردپا‌های پاک ناشدنی منافقین

براندازان تصور دارند که تصویر جمهوری اسلامی باید به صورت یک نظام درمانده در مواجهه با اعتراضات مردم ایران منعکس شود که برای کنترل اوضاع دست به هر کاری - حتی علیه شهروندان خود - می‌زند.
کد خبر: ۵۷۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ - 07March 2023

ردپا‌های پاک ناشدنی منافقینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سعید شهرابی فراهانی تحلیگر مسائل سیاسی؛ سوال این روزها: از منظر براندازان؛ چرا باید مدارس بسته و خانواده‌ها دچار اضطراب حداکثری شوند و انباشت اعتراضی تولید شود؟

پاسخ تکراری است: زیرا براندازان تصور دارند که تصویر جمهوری اسلامی باید به صورت یک نظام درمانده در مواجهه با اعتراضات مردم ایران منعکس شود که برای کنترل اوضاع دست به هر کاری - حتی علیه شهروندان خود - می‌زند.

پس باید به هر قیمتی جلوی دستیابی آن به سلاح اتمی را گرفت! گرفتی چه شد جان برادر؟ یه تیر و چند نشان به همین می‌گویند. حالا مخاطبی که جنابتان باشد از این جای کار می‌تواند بیفتد به دنبال ذینفعان از ماجرای وسط کشیدن پای کودکان و نوجوانان بی‌گناه به یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های سیاسی و امنیتی تاریخ معاصر ایران.

برخی از کارشناسان هم این فرضیه را مطرح کرده‌اند که سرکرده گروهک منافقین، برای قاپیدن قافیه از دست سلطنت طلبان تحت حمایت سیاسیون غربی برای به تخت نشستن در فردای براندازی؛ زمام اختیار خود را از دست داده و کف بر لب آورده و به اشاره کارفرمایان خود در سرویس‌های سه قلوی جنایتکار؛ می‌خواهد خوش خدمتی‌اش را به اوج رسانده و ثابت کند از او کار‌هایی برمی‌آید که از دیگر جریانات برانداز نه! البته می‌دانیم و می‌دانید و می‌دانند که این جانی شیطان‌صفت برای رسیدن امیال و اهدافش، هیچ حد و حدودی سرش نمی‌شود (و چه چیزی بهتر از این برای سواری گرفتن از او)؟

گروهی دیگر از کارشناسان هم می‌گویند که در صورت وقوع اعتراضات بعدی (با بهانه‌هایی مانند سونامی ابرتورم)؛ براندازان احتیاج به حضور فعال اصناف معترض و خشونت‌پرهیز مانند فرهنگیان، کارگران، بازنشستگان، دانشجویان، دانش‌آموزان و البته اراذل و اوباش به عنوان بازوی عملیاتی آشوب و بلوا دارند تا در این نوبت دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در داخل به طور حداکثری مشغول شوند تا از/ در بیرون بشود آنچه که نتانیاهو سالیان سال است که خوابش را می‌بیند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار