فرماندار خوروبیابانک:

گلزار شهدا یکی از نمادهای ملی کشور هستند

«طحانی» گفت: گلزار شهدا یکی از نمادهای ملی کشور هستند و باید برای آینده حفظ و حراست شوند.
کد خبر: ۵۷۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ - 09March 2023

گلزار شهدا یکی از نمادهای ملی کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، جلسه ستاد ساماندهی گلزارهای باطراوت شهدای گمنام شهرستان خوروبیابانک امروز (پنجشنبه) با حضور «احمدرضا طحانی» فرماندار خوروبیابانک و سایر اعضای این ستاد با موضوع بررسی آخرین وضعیت گلزارهای شهدا گمنام این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

طحانی در این جلسه با اشاره اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون پاک شهدای والامقام است، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که می‌توان در راستای تکریم شهدا انجام داد، فعالیت در گلزارها و اماکنی است که شهدا در آنجا حضور دارند.

‌وی با بیان اینکه گلزار شهدا یکی از نمادهای ملی کشور هستند و باید برای آینده حفظ و حراست شوند، تصریح کرد: اعضای هیات امنای گلزارهای شهدای والامقام گمنام شهرستان ظرف یک هفته آینده جلسه برنامه‌‌ریزی و هماهنگی جهت ساماندهی یادمان‌ها را برگزار کنند.

فرماندار خوروبیابانک یادآور شد: در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان حدود یک میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهرهای خور، جندق، فرخی و روستای اردیب، اختصاص یافته که لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به جذب اعتبار پیگیری و اقدام کنند.

فرماندار خوروبیابانک ‌گفت: پیشرفت و ساماندهی یادمان‌ها قابل توجه بوده و میزان حضور و فعالیت دستگاه‌ها نیز قابل قبول است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها