نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اصل بی‌اعتمادی به غرب مهم‌ترین راهبرد سیاست خارجی ایران/ جمهوری اسلامی ضمن ادامه مذاکرات مسیر ترقی را طی می‌کند

حجت‌الاسلام فلاحی گفت: مسیر نظام اسلامی مشخص است و ضمن مذاکره هسته‌ای مسیر ترقی را طی می‌کند.
کد خبر: ۵۷۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۱ - 12March 2023

جمهوری اسلامی ضمن ادامه مذاکرات مسیر ترقی را دنبال می‌کندحجت‌الاسلام والمسلمین «احمدحسین فلاحی» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به وقت‌کشی طرف‌های غربی در مذاکرات احیای برجام، اظهار داشت: وزارت امور خارجه باید متوجه باشد که با کسانی در حال مذاکره است که طی هشت سال گذشته ما را سر کار گذاشته‌اند.

حجت‌الاسلام فلاحی تصریح کرد: همچنین باید بدانیم که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی آمریکا هیچ‌گاه تحریم‌ها را برنمی‌دارد، بنابراین باید به سمت دور زدن و خنثی‌سازی تحریم‌ها برویم و وقت خود را بیهوده تلف نکنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اصل بی اعتمادی به غربی‌ها مهم‌ترین دکترین سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است که دیپلمات‌ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند و مناسبات خود را براساس این اصل تنظیم کنند، زیرا غربی‌ها تاکنون به هیچ یک از وعده‌های خود در توافقات با ایران عمل نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم آمده است که دشمنان بر پیمان خود استوار نیستند، بیان داشت: طی هشت سال گذشته هم نه تنها هیچ تحریمی برداشته نشد، بلکه تحریم‌ها به بهانه‌های مختلف به اوج خود رسید.

حجت‌الاسلام فلاحی تاکید کرد: طی سفری هم که گروسی به ایران داشت همه شبهات و ابهاماتی که رژیم اشغالگر قدس و منافقین ایجاد کرده بودند برطرف شد، اما امیدواریم که غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها توجه داشته باشند که نظام اسلامی متوقف مذاکرات و نتیجه آن نمی‌ماند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسیر نظام اسلامی مشخص است و به راه خود ادامه می‌دهد، ما نه مانند کره شمالی همه در‌های مذاکره را می‌بندیم و نه مانند لیبی تسلیم خواست آمریکا می‌شویم، بلکه ضمن مذاکره مسیر ترقی را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها