نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

حجاب و عفاف مظهر سربلندی و عزت جامعه اسلامی است

آیت‌الله «دری نجف‌آبادی» با اشاره با اهمیت حجاب و عفاف در جامعه گفت: حجاب و عفاف مظهر سربلندی و عزت جامعه اسلامی و از ضرورت‌های مهم و لازمه پیشرفت و حرکت جامعه است.
کد خبر: ۵۷۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ - 10March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» امروز در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، تقوا و اخلاص را از شاخصه‌های رفتاری منتظران ظهور خواند و اظهار داشت: ایران اسلامی پایگاه منتظران ظهور و کانون اهل بیت (ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره با اینکه عدالت و انسانیت مهمترین هدف انبیاء و اولیای الهی بود، گفت: امام زمان (عج) با تشکیل حکومت مستضعفین عدالت و انسانیت را در سراسر عالم برقرار خواهد کرد و بشریت را از هرگونه جنایت و خشونت نجات خواهد داد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال ترویج خشونت و راه انداختن جنگ میان ملت‌ها هستند و بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار تاکنون با اوکراین کمک کرده اند، افزود: عامل و بانی همه جنایت‌ها و غارتگری‌ها در منطقه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

امام جمعه اراک با اشاره با اهمیت حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد: حجاب و عفاف مظهر سربلندی و عزت جامعه اسلامی و از ضرورت‌های مهم و لازمه پیشرفت و حرکت جامعه است و دشمن با ترویج بی بند و باری به دنبال انحراف و فریب جوانان است.

وی با بیان اینکه بیگانگان و مزدوران غربی با شعار‌های پوچ و توخالی به دنبال نا امیدی جوانان و فریب آن‌ها هستند، افزود: همه باید نسبت به توطئه‌های دشمنان در جنگ شناختی هوشیار و آگاه باشند و جامعه اسلامی در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان باید رنگ و بویی مهدوی و اسلامی داشته باشد.

دری نجف آبادی تاکید کرد: الگوی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی فاطمه زهرا (س) و امیرالمومنین (ع) هستند. فرزندان غیور ایرانی با فرهنگ علوی و فاطمی بزرگترین پیشرفت‌ها و افتخارات را رقم زدند و از این به بعد هم مسیر پیشرفت را با قوت ادامه خواهند داد.

وی ساختارشکنی و زیر سوال بردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی را بازی کردن در زمین دشمنان دانست و افزود: نظارت دقیق و حکیمانه و آموزش‌های صحیح مورد توجه بخش‌های مختلف جامعه باشد و نباید اجازه دهیم دشمنان به راحتی فرزندان را فریب دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: بی بند و باری و فساد میراث ننگین غرب و جبهه استکبار است و آمریکایی‌ها با ترویج فساد و فحشا به دنبال متوقف کردن حرکت کشور به سمت پیشرفت‌ها و قله‌های بلند است.

وی با اشاره با اینکه استان مرکزی در حوزه نرخ باروری وضعیت مطلوب ندارد، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و افزایش نرخ بهره‌وری، کارآمدی و کارایی مورد توجه همه باشد.

امام جمعه اراک با اشاره با اهمیت جهش تولید در بخش‌های مختلف کشور بیان کرد: تولید کمر تورم و بیکاری را خرد می‌کند و همه باید مطالبه مقام معظم رهبری در حوزه تولید را گوش دهیم و آن را عملیاتی کنیم.

وی با تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید بیان کرد: تقارن بهار معنویت با بهار طبیعت فرصتی بسیار مناسب برای خودسازی و حرکت به سمت سعادت و کمال است و باید آمادگی خود را برای بهره بردن از این فرصت‌های بسیار ارزشمند دوچندان کنیم.

دری نجف آبادی تاکید کرد: کمک به نیازمندان، خدمت به مردم و ترویج فرهنگ‌های ارزشی در ماه مبارک رمضان مورد توجه همه باشد و مساجد باید کانون قرآن و محفل انس با قرآن را جدی بگیرند.

وی سپس با اشاره پیشرفت‌های اخیر و بی‌سابقه دلاورمردان سپاه به ویژه ساخت ناو اقیانوس‌پیمای شهید مهدوی بیان کرد: سپاه پاسداران با مانور اخیر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را بار دیگر به نمایش گذاشت و ناو اقیانوس‌پیمای شهید مهدوی قدرت نیرو‌های مسلح را به رخ جهانیان کشاند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: نیرو‌های مسلح باید آمادگی و هوشیاری خود را در برابر توطئه‌های دشمنان با قدرت حفظ کنند و همواره باید در مقابل دشمنان و بیگانگان آماده باشند و اقتدار خود را دوچندان کنند.

وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت درختکاری گفت: ضرورت دارد هر ایرانی با کاشت حداقل سه نهال در سال در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ طبیعت و محیط زیست گام بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها