ما متحدیم/ در جمع زائران راهیان نور مطرح شد؛

سردار رادان: «یادمان شهدا»؛ تلاقی عهد و پیمان الهی/ حفظ سلامت و امنیت زائران راهیان نور بسیار مهم است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: یادمان شهدا محل تلاقی مسیر نجات و عهد و پیمان الهی است و هر آنچه در کربلا حس می‌شود در یادمان شهدا نیز حس خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ - 11March 2023

«یادمان شهدا» تلاقی عهد و پیمان الهیبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس به خوزستان، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده فراجا بعد از ظهر امروز (شنبه) با حضور در یادمان شهدای هویزه در جمع زائران راهیان نور با بیان اینکه مسیر شهدا مسیر نجات است، اظهار داشت: یادمان شهدا محل تلاقی مسیر نجات و عهد و پیمان الهی است و هر آنچه در کربلا حس می‌شود در یادمان شهدا نیز حس خواهد شد.

سردار رادان با بیان اینکه راه کربلا و راه شهدا با طریق یادمان شهدا یکی است، اضافه کرد: خط بین اباعبدالله (ع) و شهدا و زائران اباعبدالله و زائران شهدا وصل شده است و زائران دل داده‌اند و از اثر وجودی شهدا برای خودشان توشه جمع می‌کنند.

فرمانده انتظامی کل کشور در خصوص خدمات ارائه شده به مناطق راهیان نور اظهار کرد: پلیس دو کار ویژه برای زائران راهیان نور انجام می‌دهد؛ یکی اینکه حفظ امنیت آنهاست که با اطمینان خاطر سفر کنند و با اطمینان خاطر برگردند و دوم موضوع کنترل تصادفات و جلوگیری از تلفات ناشی از آن است که یک مقدار سخت‌گیرانه عمل می‌کنیم.

سردار رادان تاکید کرد: حفظ سلامت و امنیت زائران برای ما بسیار مهم است و با همکاری خود زائران، همکاری مردم مناطق مستعد زیارت شهدا، مسئولان و البته تلاش همکاران در نیروی انتظامی تاکنون حادثه‌ای رخ نداده و امیدواریم تا آخر هم رخ ندهد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها