ما متحدیم/ بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت 20 اسفند؛

راهیان نور مدرسه انسان سازی و کمال است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت بیستم اسفند روز ملی راهیان نور بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰ - 11March 2023

راهیان نور مدرسه انسان سازی و کمال استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت بیستم اسفند روز ملی راهیان نور بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

هشت سال دفاع مقدس صحنه دلاوری‌ها، رشادتها، حماسه‌ها، ایثار و گذشت مردان مردی است که در مکتب اهل بیت (ع) درس آزادگی آموختند و بهترین و زیباترین صحنه‌ها را در جبهه حق علیه باطل خلق کردند.

شهادت طلبی، مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام در جبهه‌هایی که عشق میدان دار بود و حماسه ریشه در آموزه‌های عاشورا داشت، به منصه ظهور رسید و راه شهدا امروز جاوید و ماندگار شد.

امروز راهیان نور بعنوان یکی از بهترین، شیواترین و بروزترین ابزار در ترویج و نشر فرهنگ جهاد و شهادت است که در مسیر شهدا بودن را یادآوری می‌کند و یک فناوری نوین در مقابله با جنگ عظیم رسانه‌ای دشمن است.

راهیان نور یک حرکت بابرکت جهت ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت و محلی برای رسیدن به سلوک و کسب معارف غنی دفاع مقدس محسوب می‌شود که با تقویت آن می‌توان با انتقال فرهنگ دفاع مقدس و شهدا تاریخ فرهنگی دفاع مقدس را به سایر ملت‌ها معرفی کرد.

راهیان نور قدرت بزرگ فرهنگی است و به فرموده امام راحل «امروز قدرت ایرانی و قدرت اسلام در ایران به طوری است که توجه همۀ ملت‌های ضعیف را به خودش معطوف کرده است و اسلام صادر شد در سرتاسر دنیا»

راهیان نور یک کار عظیم فرهنگی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه گذاری کند.

راهیان نور فرصتی برای تبیین حماسه‌ها و رشادت‌ها ملتی است که با دست خالی و با توکل به خدا از ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دفاع کرد و هنوز هم در مقابل دشمنی‌ها، دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت بیستم اسفند روز ملی راهیان نور اعلام می‌دارد، راهیان نور مدرسه انسان سازی و کمال است و باید این عملیات بزرگ فرهنگی حمایت و تقویت شود چراکه راهیان نور پادزهری در مقابل هجمه‌های بی‌امان دشمنان نظان جمهوری اسلامی است و از دست اندرکاران و برگزار کنندگان این اردوی فرهنگی انتظار می‌رود در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار