نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ:

معنویت و انقلابی گری دو شاخصه سپاه پاسداران/ آمریکا از عمرسعد هم بدتر است

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران در دوره تربیت و تعالی استانی مدیران عقیدتی نظارت حوزه های مقاومت بسیج سپاه تهران گفت: امام حسین (ع) با عمر سعد مذاکره نکرد و فقط می خواست که او را راهنمایی کند.
کد خبر: ۵۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ - 11November 2015

معنویت و انقلابی گری دو شاخصه سپاه پاسداران/ آمریکا از عمرسعد هم بدتر است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در دوره تربیت و تعالی استانی مدیران عقیدتی نظارت حوزه های مقاومت بسیج سپاه تهران بزرگ که صبح امروز در سالن اجتماعات شهید رشادی سپاه تهران برگزار شد با تسلیت ماه محرم، عنوان داشت: معنویت و انقلابی گری دو شاخصه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که سپاه با آن ها شناخته می شود. این دو شاخصه راهبردهایی هستند که اگر استمرار داشته باشند، گذشته سپاه حفظ می شود و در پیش برندگی و پیش روندگی سپاه نقش مهمی دارند و برای آینده پیشرفت های قابل توجه ای را نصیب سپاه می کنند.

وی در ادامه با خطاب قرار دادن مدیران عقیدتی و نظارتی بسیج تهران تصریح کرد: ابزار کار ما معنویت است و باید افراد هم مستعد شنیدن حرف حق باشند.

گواهی در ادامه افزود: اینکه می گویند امام حسین (ع) با عمرسعد مذاکره کرد، حرف درستی نیست و ایشان هیچ وقت با عمرسعد دست نداده است و فقط می خواسته او را راهنمایی کند. امام حسین (ع) می دانست که عمر سعد ایشان را در کربلا به شهادت می رساند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران با تاکید براینکه آمریکا از عمر سعد بدتر است، تصریح کرد: چند سال قبل از آمریکا برای جمهوری اسلامی امان نامه آوردند که اگر این کارها را که ما می خواهیم انجام دهید، تحریم ها را برمی داریم و کارهایی دیگر برایتان انجام می دهیم. در ماجرای کربلا هم شمر برای حضرت ابوالفضل العباس(ع) امان نامه فرستاد و ایشان بدون اجازه ولی با دشمن حرفی نمی زد.

گواهی اظهار داشت: باید حرارت دینی را در پایگاه های بسیج رواج دهیم و کلاس های عقیدتی پر محتوایی برای بسیجیان برگزار کنیم.

منبع:بسیج پرس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار