ما متحدیم/ مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا:

«شلمچه» نقطه اوج اتصال معنویت در مناطق عملیاتی جنوب است

«سادات کرمی» گفت: نقطه اوج اتصال معنویت در مناطق عملیاتی جنوب در منطقه شلمچه است.
کد خبر: ۵۷۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ - 11March 2023

«شلمچه» نقطه اوج اتصال معنویت در مناطق عملیاتی جنوب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید امیر سادات کرمی» مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راهیان نور نقطه اوج اتصال به معنویت مناطق عملیاتی جنوب در منطقه شلمچه است، اظهار داشت: امسال ۲ هزار پانصد دانشجوی مازندران را در راهیان نور خادمی کردیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان دارای علقه‌های دینی هستند و با همه فقر امکانات در مناطق عملیاتی حضور پیدا کردند، افزود: تنها چیزی که اینجا دارد و در هیچ جای دنیا پیدا نمی‌کنید معنویت است.

سادات کرمی ادامه داد: فضای معنوی شلمچه بخاطر قطرات خون شهداست و اگر این معنویت نباشد دنیای مادی ما را در خودش غرق می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه طلاییه، هویزه و شلمچه نقطه‌های برای خودسازی، تحجد و توجه است، گفت: حضور در این مکان باعث می‌شود برای یک سال بیمه شویم.

سادات کرمی با اشاره به اینکه حضور دانشجویان را به صورت ویژه و پررنگ داشتیم، ادامه داد: امسال اعتکاف دانشجویی را به سه برابر سال‌های قبل رقم زدیم.

وی با بیان اینکه رکورد اربعین دانشجویی و اربعین مردم در ۴۳ سال انقلاب شکسته شده و سه میلیون و دویست زائر اربعین داشتیم که بی‌سابقه بود، اضافه کرد: رکورد اعزام راهیان نور در ۱۵ سال قبل استان شکسته شده است.

سادات کرمی خاطرنشان کرد: علایق دانشجویان رشد یافته است و اینجا مقر عشاق و دانشجویان و کسانی است که تمدن اسلامی را رقم می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه در کمیته پشتیبانی و رسانه‌ای فعالیت‌های خوبی رقم خورده است، بیان کرد: جوانان دارای قلبی پاک هستند و واقعیت تدین جوانان باید به دنیا منعکس شود.

به گفته مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۰ گروه جهادی اعزامی داشتیم و در ایام عید و ماه مبارک رمضان نیز گروه‌های جهادی را به مناطق محروم اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار