ما متحدیم/ مسئول گروه‌های درمانی استقراری اردوگاه‌های راهیان نور مازندران عنوان کرد؛

تهیه اقلام دارویی به ارزش یک میلیارد ریال برای راهیان نور مازندران

«لیوانی» گفت: در راهیان نور امسال با همکاری سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی بابل اقلام دارویی و سرم‌ها به ارزش یک میلیارد ریال تهیه شده است.
کد خبر: ۵۷۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷ - 11March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «اسلام جمال لیوانی» مسئول گروه‌های درمانی استقراری اردوگاه‌های راهیان نور استان مازندران و یادمان شهدای هفت تپه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق جلساتی که معاونت دفاع زیستی و سلامت سپاه کربلا با دو مرکز علوم پزشکی ساری و بابل و مدیر تامین اجتماعی مازندران برگزار کرد اقدامی در حوزه درمان صورت گرفته است.

وی افزود: استقرار پست‌ها‌ی امدادی در دو اردوگاه شهید جعفرزاده و شهید بلباسی و یادمان شهدای هفت تپه به همراه ۲۰ دستگاه آمبولانس مجهز و تجهیزات پزکشی و امدادی در مسیر و محل استقرار کاروان‌ها از مبدا تا مقصد صورت گرفته است.

ایوانی با بیان اینکه تهیه اقلام دارویی و سرم‌ها به ارزش یک میلیارد ریال با همکاری سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی بابل صورت گرفته است، گفت: هماهنگی‌های لازم با بیمارستان‌های سطح خوزستان جهت پذیرش بیماران اورژانسی اردوگاه‌ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اعزام اکیپ‌های درمانی کامل شامل بیست نفر به صورت شیفتی پرستار خواهر و برادر و پزشک در محل استقرار و ۳۴ نفر به صورت سیار همراه اتوبوس‌ها در مسیر از مازنددران تا خوزستان صورت گرفته است که در مجموع ۵۴ نفر در این دوره راهیان نور همکاری کردند.

این مسئول ادامه داد: تاکنون بیش از هزار و ۸۰۰ بیمار داشتیم که تعداد ۲۷ نفر به بیمارستان‌های خوزستان جهت درمان کامل اعزام شدند.

جومالی با بیان اینکه در حوزه بهداشتی نیز نظارت کامل بهداشتی برای تهیه کامل مواد غذایی طبخ و توزیع غذا در انبار‌ها و سردخانه‌ها به صورت مستمر انجام شده است، گفت: نظارت بر بهداشت محیط و سرویس‌های بهداشتی و حمام بر روندبهداشت مراکز داشته است.

لیوانی با اشاره به صدور کارت سلامت عوامل آشپزخانه در دو اردوگاه و یادمان شهدای هفته، گفت: سم پاشی و گندزدایی و دفع زباله در اردوگاه‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود.

به گفته مسئول گروه‌های درمانی استقراری اردوگاه‌های راهیان نور استان مازندران و یادمان شهدای هفت تپه برای اردو‌های امسال یک میلیارد دارو فراهم شده است.

تهیه اقلام دارویی به ارزش یک میلیارد ریال برای راهیان نور مازندران

تهیه اقلام دارویی به ارزش یک میلیارد ریال برای راهیان نور مازندران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها