ما متحدیم/ نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

تبیین ارزش‌های دفاع مقدس از واجب‌ترین امورات فرهنگی رسانه‌ای است

سیاهکلی با اشاره به وجود فرهنگ حسینی در وجود مردم ایران گفت: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس از واجب‌ترین امورات فرهنگی رسانه‌ای است.
کد خبر: ۵۷۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۸ - 28March 2023

تبیین ارزش‌های دفاع مقدس از واجب‌ترین امورات فرهنگی رسانه‌ای است«لطف‌الله سیاهکلی» نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: در جنگی که هشت سال علیه مردم شریف ایران تحمیل شد افرادی که نظامی نبودند و دوره‌های آموزش نظامی را ندیده بودند در قالب بسیج جنگ را اداره کردند و از خون خود گذشتند تا ایرانی سرافراز باشد.

سیاهکلی تصریح کرد: حتی نهادی مانند سپاه پاسداران را نمی‌توانستیم به عنوان یک نهاد نظامی تلقی کنیم، این اعتقادات و فرهنگ حسینی مردم ایران بود که توانست ما را در برابر تمام دنیا به پیروزی برساند، تبیین این مهم از واجب‌ترین امورات فرهنگی رسانه‌ای کشور به حساب می‌آید.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضور در مناطق دفاع مقدس که جوانانی با نیروی ایمانی خود در آنجا حماسه‌آفرینی کردند تأثیرات روحی و روانی بسزایی دارد، رشادت، ایثارگری، اخلاص، ایمان و شهادت‌طلبی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس بالاتر از رزمشان است.

وی افزود: در هشت سال دفاع جانانه شهدا و رزمندگان در سایه نگاه اعتقادی‌شان بود و همین موضوع نکته کلیدی است که باعث پیروزی ما شد، بنابراین انتقال این فرهنگ و اعتقادات به نسل جدید از اهمیت بالایی برخوردار است که می‌تواند در زندگی فردی‌شان هم موثر باشد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها