معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی خبر داد؛

بهره‌مندی ۴ هزار دانش‌آموز بیرجندی از جشنواره شاد دفاع مقدس

«طالبی» گفت: بیش از چهار هزار دانش‌آموز در بیرجند از برنامه‌های متنوع جشنواره شاد دفاع مقدس بهره‌مند شدند که اقدامی ارزشی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۵۷۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳ - 12March 2023

بهره‌مندی ۴ هزار دانش‌آموز بیرجندی از جشنواره شاد دفاع مقدس/ انعکاس اقدامات دولت مصادق عینی «جهاد تبیین»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سید محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز (یکشنبه)  در شورای اداری استان، اظهار داشت: «جهاد تبیین» در شرایط جنگ ترکیبی دشمن مورد تأکید بوده و انعکاس اقدامات دولت سیزدهم مصداق مهم و عینی «جهاد تبیین» است.

وی با بیان اینکه از آن جایی که دشمن مرتب به دنبال ناامید کردن مردم است لذا این اقدامات در راستای «جهاد تبیین» و امید بخشی به جامعه است، بیان کرد: ایام دهه فجر امسال هم اقدامات شایسته و خوبی در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی انجام گرفته که رویکرد مهم آن مردمی شدن برنامه‌ها بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: از ظرفیت تشکل‌های مردمی و خیریه‌ها استفاده کردیم و دستگاه‌های اجرایی با تمام توان پای کار آمدند و این از محاسن برنامه‌های دهه فجر بود.

طالبی با اشاره به اجرای برنامه‌های شاد با محتوای غنی اسلامی در ایام دهه فجر، اظهار داشت: در حوزه عمرانی نیز همزمان با دهه فجر هزار و 252 پروژه در سطح استان افتتاح یا کلنگ زنی شد که قابل توجه بود.

وی با اشاره به اجرای 69 عنوان برنامه توسط کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر، تصریح کرد: تهیه و طراحی چاپ دستاوردهای 17 ماهه دولت مردمی هم اقدام دیگری بود که در راستای اطلاع‌رسانی انجام گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برنامه‌ها با امنیت کامل اجرا شد و نتیجه آن حضور کم‌نظیر مردم در روز 22 بهمن بود به طوری که در هیچ سالی چنین جمعیتی با این شور و اشتیاق مسبوق به سابقه نیست و در این راستا از همه تشکل‌های مردم نهاد هم باید قدردانی کرد.

طالبی در ادامه به برنامه‌های دهه مهدویت اشاره کرد که  فضای سازی خوبی توسط هیئت‌های مذهبی و دستگاه‌های اجرایی انجام گرفت و افزود: جشن میلاد علی اکبر (ع) و تجلیل از جوانان برتر، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برپایی نمایشگاه مهدویت، جشن ازدواج آسان در شهر مرزی درح و برپایی موکب از مهم‌ترین برنامه‌های دهه مهدویت بود.

وی برگزاری جشنواره شاد دانش‌آموزی را اقدام مهم دیگری در استان برشمرد و افزود: بیش از چهار هزار دانش‌آموز در بیرجند از برنامه‌های متنوع این جشنواره بهره‌مند شدند که اقدامی ارزشی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور، گفت: تعداد زیادی از دانشجویان و دانش‌آموزان و بسیجیان محلات در این اردوها شرکت کردند که امید است بهره‌برداری خوبی از آن انجام شود.

طالبی با اشاره به سناریوی دشمن در موضوع مسمومیت دانش‌آموزان، تأکید کرد: اجتماع هراسی و اختلال در روند آموزشی و تربیتی مدارس از سناریوهای دشمن در موضوع مسمومیت دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار