همزمان با ۲۲ اسفند‌ماه صادر شد؛

پیام تبریک بنیاد شهید زنجان به مناسبت روز شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲ - 12March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «امیرعلی نیک‌بخش» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام راحل (ره) و روز بزرگداشت شهدا پیامی منتشر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم رب شهدا و الصدیقین

بی‌شک اعتبار، عزت و پشتوانه واقعی هر کشوری سرمایه انسانی و مردان و زنانی هستند که در مسیر آرمان‌های والای آن سرزمین حاضر به ایثار و ازخودگذشتگی بوده و آرامش، امنیت و اقتدار به هموطنان خود هدیه کردند، و نشان دادند که آموزه‌های دین مبین اسلام و فرهنگ والای ایثار و شهادت در جان و وجود فرزندان این ملت ریشه دارد و آنان در هر مرحله از تاریخ به‌واسطه اعتقاد و آرمان والای خود، برای پاسداری از ارزش‌ها دینی و انقلابی رشادت و ایثارگری می‌نمایند.

شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت، صداقت و ... آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

۲۲ اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهید، فرصت مغتنمی است تا یادی کنیم از کسانی که مرز‌های مادیات را در نوردیده و پا بر روی علایق خود گذاشته و در امتداد مکتب سرخ حسینی و در مسیر پرافتخار نهضت پرفروغ حضرت امام خمینی کبیر قدس سره به فرموده مقام عظمای ولایت شرافت، عزت، انسانیت و ایثار را به عصر پر تلاطم بشری هدیه کردند.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان این روز را به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران به ویژه پدران و مادران صبور شهدا که در نهایت اخلاص عزیزترین و با ارزش‌ترین ثمره خود را عاشقانه در مسیر اعتلاء و آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کردند تبریک گفته و امیدوارم به یاری پروردگار متعال بتوانیم آرمان‌های شهدای معظم را همیشه ایام، الگو و سرمشق خویش قرار دهیم و دعای خیر خانواده‌های معزز آنان و هم‌رزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار