در پیامی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا مطرح شد؛

مخبر: هیچ قدرت مادی در دنیا توان مقابله با فرهنگ شهادت را ندارد

معاون اول رئیس جمهور به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در پیامی گفت: مدافعان مرز‌های ایران اسلامی و حرم اهل بیت (ع) نشان دادند که هیچ قدرت مادی در دنیا توان مقابله با این فرهنگ را ندارد.
کد خبر: ۵۷۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶ - 13March 2023

هیچ قدرت مادی در دنیا توان مقابله با فرهنگ شهادت را نداردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به مناسبت بیست و دوم اسفند ماه و روز بزرگداشت شهدا، در پیامی یاد و نام شهدای عزیز ایران اسلامی را گرامی داشت و صبر و پایداری خانواده‌های گرانقدرشان را ستایش کرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

«شهادت صدای سخن عشق در این گنبد دوار است و یادگاری خوش‌تر از آن در این جهان فانی وجود ندارد. شهدا بر جسم خاکی خویش، مهر انقضا زدند تا نزد معبود برای همیشه زنده باقی بمانند. این گواهی تاریخ است برای همه کسانی که الگوی‌شان سید شهیدان عالم و مکتب‌شان عاشوراست؛ و در مسیر همین مکتب مبارزان انقلاب اسلامی و سپس رزمندگان جنگ تحمیلی و اکنون مدافعان مرز‌های ایران اسلامی و حرم اهل بیت (ع) نشان دادند که هیچ قدرت مادی در دنیا توان مقابله با این فرهنگ را ندارد. اکنون بر ما بازماندگان است که پاس بداریم از خودگذشتگی آن‌ها را و بکوشیم شمع ایثار و فداکاری در تندباد حوادث و ناملایمات این روزگار کم فروغ نشود.

بیست و دوم اسفند هر سال به مناسبت روز «بزرگداشت شهدا» و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران، فرصتی برای یادآوری و پاسداری از همین فرهنگ است. یاد و نام شهدای عزیز ایران اسلامی را گرامی می‌دارم و صبر و پایداری خانواده‌های گرانقدرشان را می‌ستایم. امید که از این راه حسینی جا نمانیم.»

محمد مخبر

معاون اول رئیس جمهور

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها