پیام ارتش جمهوری اسلامی به‌مناسبت روز بزرگداشت شهدا

همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادرکرد.
کد خبر: ۵۷۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸ - 12March 2023

پیام روابط عمومی ارتش به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر و در آن، شهادت را بالاترین فضیلت الهی و شهدا را پاک‌ترین بندگان خدا دانست.

در این پیام آمده است:

نام‌گذاری ۲۲ اسفند ماه به‌عنوان «روز بزرگداشت شهدا»، افتخاری بی بدیل برای گرامیداشت الگو‌های ایثار و استقامت، شجاعت و تبیین و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و یادآوری این مطلب است که استقلال، اقتدار و عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتیجه ایثار و از خودگذشتگی شهیدان والامقام و صبر خانواده‌های معظم آنهاست.

امروز و در حالی که کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران علمدار مقاومت و سلطه ستیزی در منطقه و جهان است؛ بُن‌مایه ایستادگی و مقاومت خود را از خون پاک شهدایی می‌گیرد که در طول تاریخ در مقابل ظلم و زور سر خم نکرده و از جان خود گذشتند، اما از آرمان هایشان نه.

بدون شک ما امروز امنیت کشور را مرهون مجاهدت و جانفشانی شهیدانی هستیم که با بذل جان خود در راه دفاع از اسلام و حراست از مرز‌های کشور، به عالی‌ترین مقام و درجه نزد خدای خود دست یافتند و بی گمان حقی بس عظیم بر گردن ما دارند.

ملت بصیر و قدرشناس ما نیز به خوبی می‌دانند که شهدا در راه زنده نگه داشتن اسلام و برپایی انقلاب و ایران سرافراز، تا آخرین قطره خون پاکشان، مردانه ایستادند و استقلال، آزادی و حیات عزتمندانه را برای کشور و ملت به ارمغان آورده، به دشمنان نشان دادند در جایی که به کشورشان تجاوز و یا به اعتقادات و ارزش‌های اسلامی آن‌ها بی‌احترامی شود، حاضرهستند از والاترین و شیرین‌ترین سرمایه خود یعنی جانشان بگذرند، ولی یک قدم از آرمان و اهداف‌شان کوتاه نیایند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک مجدد روز بزرگداشت شهدا؛ با خون این راست قامتان تاریخ بیعت مجدد کرده و اعلام می‌دارد فرزندان این آب و خاک در ارتش انقلابی با تأسی به خون پاک شهدا، حافظان ارزش‌های اسلامی، نظام و آرمان‌های امام و شهدا هستند و تحت رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) لحظه‌ای از حفاظت از کشور، نظام و انقلاب غافل نشده و در این راه جان عزیز خود را تقدیم می‌کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها