رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد؛

شهادت، عزت ابدی است و شهدا، طلایه‌داران عزت

«محمدی» در پیامی فرا رسیدن ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ - 13March 2023

شهادت، عزت ابدی است و شهدا، طلایه‌داران عزتبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «جاسم محمدی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پیامی فرا رسیدن ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا و خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

۲۲ اسفند که در آستانه بهار طبیعت به نام روز شهدا نام گرفته، بهترین فرصتی است که به یاد آوریم بهار امروز عزت، استقلال و آزادی این ملت با نسیم خوش شهادت در این کشور مستقر شده و توانسته که ریشه‌های بی عدالتی و ظلم پذیری را از جای در آورد.

شهادت، عزت ابدی است و شهدا، طلایه‌داران عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی هستند. بی‌گمان شهیدان سرافراز حق بزرگی بر گردن ملت ما دارند و نظام جمهوری اسلامی، امانت گران‌بهای این عزیزان است.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، شهدای دوران ۸ سال دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن، شهدای امنیت و عرصه جهاد علمی، مجاهدت آنان را یادآور ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان مردم می‌باشد.

اینجانب فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) را محضر تمام مردم شریف ایران اسلامی بالاخص جامعه بزرگ ایثارگری و خادمان بزرگوار خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران استان ایلام تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم همه ما در تداوم راه متعالی شهدای عزیز، پاسداری حقیقی از خون شهیدان، ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت، بیش از پیش موفق باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار