ما متحدیم/

سفر «راهیان نور» قابل وصف نیست

«متولی» گفت: سفر «راهیان نور» با همه سفر‌هایی که رفتیم فرق دارد و قابل وصف نیست.
کد خبر: ۵۷۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ - 13March 2023

سفر «راهیان نور» قابل وصف نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «زهرا متولی» دانشجوی مازندرانی از دانشگاه فرهنگیان قائمشهر که در یادمان شهدای فکه حضور پیدا کرد، با بیان اینکه قبل از این هم یک بار به سفر راهیان نور آمدم، اظهار داشت: این سفر با همه سفر‌هایی که رفتیم فرق دارد و قابل وصف نیست.

متولی افزود: در این سفر حس افتخار و حس شرمندگی به آدم دست می‌دهد؛ حس افتخار بخاطر اینکه جوانان هم‌سن خودم برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها حاضر شدند جان خود را بدهند و منیت خود را زیر پا گذاشتند و درکش خیلی سخت است.

وی ادامه داد: حس شرمندگی از این جهت که امثال من هنوز درک نکردیم که شهدا برای چه چیزی رفتند و این تاسف بار است.

این زائر مازندرانی اضافه کرد: خیلی از کشور‌ها فکر می‌کنند با نفوذ در کشور می‌توانند کشور ما را از بین ببرند، ولی ملتی که شهادت دارد اسارت نمی‌پذیرد.

وی بیان کرد: شهید قاسم سلیمانی یکی از برازنده‌ترین شهدای کشور بوده و مثل شهدای دیگر نشان داد که دنیا به همین چیزهای مادی خلاصه نمی‌شود.

متولی با بیان اینکه شهید آوینی یک نویسنده برازنده بودند و عالم و فضای زندگی شان تغییر کرد و دنیای دیگری به رخ همگان کشیدند، گفت: شهید محمد بلباسی اولین شهید مدافع حرم قائمشهر هستند که شهادتشان باعث شد ما بفهمیم جانفشانی‌ها فقط مختص به دفاع مقدس نیست بلکه این راه می‌تواند ادامه داشته باشد و دفاع از حرم حضرت زینب عالی است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها