فرماندار کنگاور:

خانواده ایثارگران تبلور عینی فداکاری در راه دین و ارزش‌های الهی هستند

«فرزادالماسی» گفت: خانواده بزرگ و جامعه ایثارگران مظهر و تبلور عینی فداکاری در راه دین و ارزش‌های الهی هستند و باید مدیران اجرایی همواره برای تکریم آنها وظایف دینی و ملی خود را در استان انجام دهند.
کد خبر: ۵۷۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴ - 13March 2023

خانواده ایثارگران مظهر و تبلور عینی فداکاری در راه دین و ارزش‌های الهی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «فرزادالماسی» فرماندار شهرستان کنگاور شامگاه دوشنبه در آستانه ۲۲ اسفند روز شهید با تجلیل از برخی از خانواده شهیدان به اهمیت حضور مسئولان در منزل شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده بزرگ و جامعه ایثارگران مظهر و تبلور عینی فداکاری در راه دین و ارزش‌های الهی هستند و باید مدیران اجرایی همواره برای تکریم آنها وظایف دینی و ملی خود را در استان انجام دهند.

فرماندار شهرستان کنگاور به اهمیت گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه با فعالیت‌های مختلف فرهنگی و تکریم خانواده شهدا اشاره کرد و از تمام اقداماتی که تاکنون در این خصوص صورت گرفته قدردانی کرد.

الماسی بیان کرد: عزت و عظمت ایران اسلامی در داخل و خارج از کشور مدیون ایثار و فداکاری خانواده شهیدان و صبر و مقاومت مردم و خانواده‌هاست و باید روحیه ایثار در جامعه زنده بماند.

فرماندار شهرستان کنگاور گفت: قدرت و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم بنابراین جامعه بشری بیش از هر زمان دیگر تشنه معارف مکتب سرخ شهیدان است.

وی در خاتمه گفت: اختصاص یک روز ویژه بنام شهدا، حرکت فرهنگی ارزشمند و گام عملی ستودنی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرصت مناسبی برای تجدید عهد و میثاق با شهیدان والامقام و آرمان‌های الهی امام شهدا است.

در ادامه از خانواده شهید نوراله سلطان آبادی و جاویدالاثر صیدعلی نجفیان راد تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار