نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس تاکید کرد؛

ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور/ایران معطل نتیجه مذاکرات نمی‌ماند

پاک‌فطرت گفت:‌‌ مجموعه حاکمیت به این نتیجه رسیده‌اند که نباید معطل مذاکرات و نتیجه آن ماند، بلکه باید به خودکفایی و رشد تولید برسیم.
کد خبر: ۵۷۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۳ - 14March 2023

خواسته غربی‌ها در مذاکرات حد یقف ندارد/ ایران معطل نتیجه مذاکرات نمی‌ماند«علیرضا پاک‌فطرت» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به وقت‌کشی طرف غربی در جریان مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: وقت‌کشی غربی‌ها در جریان مذاکرات و تلف کردن انرژی و وقت ما موضوع تازه‌ای نیست، مهم این است که ما هوشمندانه نسبت به استراتژی غرب برخورد کنیم.

پاک‌فطرت تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران باید از این موضوع به نفع خود استفاده کند و به تقویت بنیه دفاعی خود بپردازند تا در زمان توافق حداقل امتیازات را بدهد، خوشبختانه مجموعه حاکمیت به این نتیجه رسیده‌اند که نباید معطل مذاکرات و نتیجه آن ماند، بلکه باید به خودکفایی و رشد تولید برسیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف ایران به حدی مقاومت کرده‌اند که دشمن بیش از هر زمان دیگری ناامید است.

وی در خصوص سفری که مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران داشت، گفت: این سفر تأثیر چندانی در جریان مذاکرات ندارد، زیرا اساساً غربی‌ها به دنبال دستور دادن و تعیین و تکلیف به ایران هستند که ایران هم هیچ‌گاه زیر بار باج دادن به غرب نمی‌رود.

پاک‌فطرت تأکید کرد: غربی‌ها در پشت‌پرده مذاکرات مطرح می‌کنند که سازمان انرژی اتمی باید اسامی دانشمندان هسته‌ای را ارائه دهد تا در رصد غرب باشند و نتوانند به پیشرفت‌های هسته‌ای برسند، غربی‌ها به حدی وقیح هستند که خواسته‌هایشان به موضوعات موشکی هم رسیده است و می‌گویند که ایران نباید موشک با برد بیش از ۱۰۰ کیلومتر داشته باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معتقدم با چنین شرایطی مذاکرات هسته‌ای به نتیجه نمی‌رسد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها