ما متحدیم/ عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

جوانان از ظرفیت عظیم شهدا و دفاع مقدس استفاده کنند

رشیدی‌کوچی گفت: مردم به ویژه جوانان از ظرفیت عظیم شهدا و دفاع مقدس استفاده کنند و برای خودسازی خود به کسانی متوصل شوند که از همه دارایی‌های زندگی خود گذشتند تا ما امروز در امنیت و آرامش باشیم.
کد خبر: ۵۷۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۰ - 30March 2023

جوانان از ظرفیت عظیم شهدا و دفاع مقدس استفاده کنند«جلال رشیدی‌کوچی» عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت:  همیشه بر این باور بوده‌ام که اتمسفر حاکم بر محیط می‌تواند بر روحیات و رفتار‌ افراد اثرگذار باشد، اگر این محیط مناسب و معنوی باشد مانند مناطق عملیاتی دفاع مقدس اثرات تربیتی فراوانی دارد.

رشیدی‌کوچی تصریح کرد: همچنین اگر اتمسفر محیط ناپسند و در تضاد با توصیه‌های دینی باشد قطعاً می‌تواند باعث نابه سامانی‌های اخلاقی شود.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مکان‌هایی که مملو از فضای معنوی است و تأثیرات مثبت فراوانی بر افراد دارد، مناطق عملیاتی دفاع مقدس است که شهدا در آنجا به ملکوت اعلا پیوستند، معتقدم هر فرد ایرانی باید حتی برای یک بار هم که شده در اردوهای راهیان نور شرکت کند.

وی افزود: بنده توصیه موکدی دارم که مردم به ویژه جوانان از ظرفیت عظیم شهدا و دفاع مقدس استفاده کنند و برای خودسازی خود به کسانی متوصل شوند که از همه دارایی‌های زندگی خود گذشتند تا ما امروز در امنیت و آرامش باشیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها