مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان:

سیره شهدا حفظ و به نسل جوان معرفی شود

«احمدی‌نیا» گفت: خانواده بزرگ شهدا و جامعه معزز ایثارگری این انتظار و مطالبه را دارند که سیره و منش شهدا حفظ و به نسل جوان معرفی شود که این مطالبه‌ی به حق انقلاب اسلامی را از چالش‌ها محفوظ می‌دارد.
کد خبر: ۵۷۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷ - 13March 2023

سیره شهدا حفظ و به نسل جوان معرفی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «مسعود احمدی‌نیا» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان امروز (دوشنبه) در سخنرانی مراسم بزرگداشت ۲۲ اسفند روز شهدا اظهار داشت: امروز در محضر ۹ هزار شهیدی هستیم که با معرفت و بصیرتی کم‌نظیر امام خویش را شناختند، ولایت را راس امور قرار دادند و به آنچه مدنظر داشتند رسیدند.

وی عنوان کرد: ۲۲ اسفند با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهدا نام گرفت و جمله معروف حضرت امام خمینی(ره) که بنیاد شهید از همه بنیادها افضل است و از قداست فلسفه وجودی و نام مبارک شهدا معنا می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی که بهترینش آزادی خواهی و بصیرت و در صدرش شهدا قرار داشتند دستور تاسیس بنیاد شهید را صادر کرد.

احمدی‌نیا تاکید کرد: اصفهان در شکوفایی انقلاب اسلامی و در دوران ۸ سال دفاع مقدس با تقدیم شهیدانی همچون آیت‌الله «سید محمد بهشتی»، آیت‌الله «عطاءالله اشرفی اصفهانی» جایگاه والایی را در سطح کشور به خود اختصاص داده وظیفه داریم از این امانت و جایگاه صیانت کنیم.

در پایان مراسم وی با تاکید به تکریم جامعه ایثارگری یادآور شد: خانواده بزرگ شهدا و جامعه معزز ایثارگری این انتظار و مطالبه را دارند که سیره و منش شهدا حفظ و به نسل جوان معرفی شود که این مطالبه‌ی به حق انقلاب اسلامی را از چالش‌ها محفوظ می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار