رئیس مرکز مطالعات و امنیت پایدار دانشگاه جامع امام حسین (ع):

خانواده‌های شهدا الگوی صبر، استقامت و ایثار هستند

سردار «رستگارپناه» خانواده‌های شهدا را الگوی صبر، استقامت و ایثار توصیف کرد و گفت: همه ما حافظ و ادامه‌ دهنده راه شهدا عزیزمان هستیم و ذره‌ای از ادامه این راه پر افتخار عقب‌نشینی نخواهیم کرد.
کد خبر: ۵۷۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹ - 14March 2023

خانواده‌های شهدا الگوی صبر، استقامت و ایثار هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «حسن رستگارپناه» رئیس مرکز مطالعات و امنیت پایدار دانشگاه جامع امام حسین(ع) شب گذشته در جمع خانواده‌های شهدا که با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: خانواده‌های گرانقدر شهدا ارزشمندترین نعمت خود را تقدیم مردم، انقلاب و کشورمان کرده‌اند، لذا برای همه ما اررشمند هستند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا موجب عزت و افتخار هستند، افزود: مردم غیور استان کردستان برای دفاع از امنیت، نوامیس، ارزش‌ها و تمامیت ارضی کشور ایثارگری و جانفشانی زیادی کرده و از جان خود دریغ نکردند و تقدیم 5400 شهید بومی و هزاران جانباز و آزاده گواهی این واقعیت است.

رئیس مرکز مطالعات و امنیت پایدار دانشگاه جامع امام حسین (ع) خانواده‌های شهدا را الگوی صبر، استقامت و ایثار توصیف کرد و گفت: همه ما حافظ و ادامه‌ دهنده راه شهدا عزیزمان هستیم و ذره‌ای از ادامه این راه پر افتخار عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی بیان داشت: همه ما خود را مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان دانسته و خدمت به این عزیزان را توفیق بزرگی می‌دانیم.

رستگارپناه بر ضرورت تقویت فرهنگ ایثار، مقاومت و جهاد در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: باید حماسه‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان اسلام برای نسل جوان امروزی بازگویی و تبیین شود.

در پایان این مراسم از مجموعه شعر حافظان در حوزه دفاع مقدس به تالیف سرگرد علیمی کریمی رونمایی شد.

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان سقز به مناسبت 22 اسفند پایان‌بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار