نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

وقت‌کشی غرب در مذاکرات می‌تواند به نفع ایران تمام شود

سیاهکلی گفت: وقت‌کشی غرب در جریان مذاکرات هسته‌ای می‌تواند به سود ما تمام شود، مشروط بر اینکه بنیه اقتصادی کشور قوی شود تا در مذاکره دست پُر ظاهر شویم.
کد خبر: ۵۷۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۴ - 15March 2023

وقت‌کشی غرب در مذاکرات می‌تواند به نفع ایران تمام شود«لطف‌الله سیاهکلی» نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: یکسری قوانین و قواعد بین‌المللی وجود دارد که ما باید با دیپلماسی اصولی از این قوانین بهره بگیریم تا دشمن نتواند با توسل به آنها ما را تحت فشار قرار دهد.

سیاهکلی تصریح کرد: متأسفانه غربی‌ها به خصوص آمریکایی‌ها با سوءاستفاده از قوانین بین‌المللی سعی در مدیریت افکار عمومی دارند، ما شاهدیم که ایالات متحده آمریکا در همه کشورهای دنیا شرارت می‌کند، اما همواره از موضع مظلوم برای افکار عمومی دنیا سخن می‌گوید.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی دو دهه گذشته شاهد بودیم که آمریکایی‌ها با ورود به افغانستان و عراق بزرگ‌ترین جنایات جنگی را مرتکب شدند، اما به بهترین شکل ممکن افکار عمومی را مدیریت کردند تا جایی که هیچ اثری در جنایات جنگی در ذهن مردم نباشد.

وی افزود: اگر از قوانین بین‌المللی به نفع خودمان بهره نبریم مدیریت افکار عمومی را به سود آمریکایی‌ها سوق داده‌ایم که اقدام بسیار غلطی است.

سیاهکلی بیان داشت: وقت‌کشی غرب در جریان مذاکرات هسته‌ای می‌تواند به سود ما تمام شود، مشروط بر اینکه بنیه اقتصادی کشور قوی شود تا در مذاکره دست پُر ظاهر شویم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها