معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری یادواره شهید مدافع حرم «بصیری‌پور» در خراسان جنوبی

«طالبی» گفت: یادواره شهید مدافع حرم «بصیری‌پور» با محوریت جوانان، دانشجویی و دانش‌آموزی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴ - 14March 2023

یادواره شهید «بصیری‌پور» با محوریت جوانان، دانشجوی و دانش‌آموزی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سید محمدرضا طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی بزرگداشت پنجمین سالگرد شهید «مرتضی بصیری‌پور»، ضمن گرامیداشت یاد دو هزار شهید خراسان جنوبی به ویژه شهید دفاع از حرم اهل بیت (ع)، اظهار داشت: یادواره شهید «مرتضی بصیری‌پور» در سال 1402 باید به گونه‌ای برگزار شود که شایسته جایگاه شهید و شهادت است.

وی با اشاره به اینکه خون شهدا سبب برکت می‌شود و برکت آن این است که هر چقدر بتوانیم در این خصوص به نفع نظام کار کنیم روح این شهید راضی‌تر خواهد بود، افزود: 19 فروردین 1402 پنجمین سالگرد شهادت ‌«بصیری‌پور» تنها شهید مدافع حرم خراسان جنوبی است که به دست شقی‌ترین افراد شهید شده و برای تجلیل از مقام والای این شهید بزرگوار باید مانند گنگره شهدای استان سنگ تمام بگذاریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: با برگزاری قرارگاه شهید علم‌الهدی با محوریت بسیج دانشجویی و با حضور رؤسای دانشگاه‌ها باید جلسه‌ای در حوزه دانشجویی و دانشگاه‌ها به منظور انجام هماهنگی‌ها شکل بگیرد.

طالبی با اشاره به اینکه زمان برپایی جلسه محوری دانشجویی باید وقتی باشد که دانشجویان حضور داشته باشند، عنوان کرد: برای برپایی یک جلسه محوری در یکی از واحدهای صنعتی استان هم جلسه‌ای با محوریت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور انجام هماهنگی لازم برگزار شود.

وی با بیان اینکه باید یک مراسم هم با محوریت هوا و فضای سپاه انصارالرضا(ع) استان و با حضور یگان‌های نظامی برگزار شود، ادامه داد: مراسم محوری دانش‌آموزی هم با محوریت اداره‌کل آموزش و پرورش استان دوم اردیبهشت روز تولد شهید «بصیری‌پور» در مدرسه شهید بصیری‌پور برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم عمومی در حسینیه جماران هم انجام می‌شود و در اولین فرصت بعد از تعطیلات نوروز جلسه‌ای برای انجام آخرین هماهنگی‌ها در این خصوص برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار