«عاشقانه مهدوی» پنج‌هزارتایی شد

چهاردهمین دوره از پویش کتابخوانی کتاب و زندگی با محوریت رمان عاشقانه «ادموند» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه و انتشارات شهر کتابخون از بهمن ماه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۵۷۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 14March 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، چهاردهمین دوره از پویش کتابخوانی کتاب و زندگی با محوریت رمان عاشقانه «ادموند» با همکاری مرکز رسانه‌ای شیرازه و انتشارات شهر کتابخون از بهمن ماه در حال برگزاری است. «ادموند» که عاشقانه‌ای جذاب به قلم آمنه پازوکی است.

داستان ادموند پارکر، جوانی مسیحی از خانواده‌ای بسیار معروف و سرشناس انگلیسی، دکترای رشته حقوق و از دانشجویان نخبه است. رؤیا‌های وحشتناکی گاه گاه به سراغش می‌آید که معنی آن‌ها را نمی‌فهمد، گاهی اوقات احساس می‌کند عیسی مسیح (ع) در آن خواب‌ها برای نجاتش می‌آید. پس تصمیم می‌گیرد به جستجوی حقیقت آن‌ها بپردازد؛ اما کسی نمی‌تواند کمکش کند تا اینکه دست سرنوشت او را به سویی سوق می‌دهد و ادموند در مسیر سختی برای یافتن حقیقت واقع می‌شود.

«عاشقانه مهدوی» پنج‌هزارتایی شد

اکنون و با استقبال پررنگ مخاطبان از این پویش و این اثر جذاب، رمان «ادموند» به تیراز ۵۰۰۰ عدد رسیده است.
علاقه‌مندان برای شرکت در این پوش عدد ۸ را به ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰ بفرستند یا کتاب «ادموند» را از کتابفروشی‌های سراسر کشور تهیه کنند. چهاردهمین دوره از پویش کتاب و زندگی با ۲۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی و غیرنقدی همراه است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار