ما متحدیم/ خادم شهدای قائمشهری:

«راهیان نور» محل وصل عاشق و معشوق الهی است

«دانش پور» گفت: «راهیان نور» محلی برای وصل عاشق و معشوق الهی است و هر جا شهدا باشند خدا را می‌توان پیدا کرد.
کد خبر: ۵۷۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳ - 19March 2023

«راهیان نور» محل وصل عاشق و معشوق الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «ارمیا دانش پور» از شهرستان قائمشهر که به عنوان خادم شهدا در اردوگاه شهید «بلباسی» مشغول به خدمت است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین سالی است که خادمی شهدا نصیب من شده است.

وی افزود: اردوگاه شهید بلباسی فقط اردوگاه نیست، اینجا کارخانه انسان سازی است و اینجا آمدیم تا تزکیه نفس داشته باشیم.

دانش پور ادامه داد: امسال احساس می‌کردم درسم مهمتره، ولی یک چیزی من را به این اردوگاه کشاند و حس و حال این اردوگاه را نمی‌شود با هیچ جایی عوض کرد.

این خادم شهدا اضافه کرد: یکی از اصولی‌ترین چیز‌ها که من را به این اردوگاه جذب کرد، اسم اردگاه است که به نام شهید بلباسی است. شهید بلباسی یکی از خادمین پرافتخار بود و در خادمی سرلوحه خودم قرار می‌دهم.

وی بیان داشت: هر کاری که در این مکان انجام شد با اذن و اراده خدا بوده و هر کاری که در توان داریم انجام می‌دهیم از کارگری گرفته تا نظافت محوطه.

دانش پور افزود: اینجا کارخانه انسان سازی است و کار دلی است و همه چیزش شیرین است و شیرین‌ترین و با لذت‌ترین بخش خادمی آنجاست که می‌گویند سال دیگر هم می‌توانی بیای.

این خادم شهدا تصریح کرد: شهدا از تمام چیز‌های شان گذشتند از دورهمی‌ها، رفقا، خانواده، عزیزان شان و لذت‌های دنیا گذشتند و سد‌های دنیایی را شکستند و به درجه شهادت رسیدند و ما مدیونیم به شهدا و باید همانند شهدا حصار دنیا را بشکنیم.

وی اذعان داشت: اینجا می‌توان خدا را پیدا کرد و محلی برای وصل عاشق و معشوق الهی است و هر جا شهدا باشند خدا را می‌توان پیدا کرد.

دانش‌پور خاطرنشان کرد: خادم بودن را بیشتر دوست دارم و به قول شهید بلباسی خادم بودن یعنی خود را ندیدن و دیگران را دیدن و در هر عرصه زمانی یک نفر باید خودش را فدای دیگران کند و من هم دوست دارم همان یک نفر فداشونده باشم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها