دیدار مسئولان استان کرمان با خانواده شهید «علی خسروی»

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان به مناسبت ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا با خانواده شهید «علی خسروی» از شهدای غدیر دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۷۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ - 15March 2023

دیدار مسئولان استان کرمان با خانواده شهید والامقام «علی خسروی»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید ایرانمنش» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان همراه با «مهدی احمدی‌نژاد» رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت شهدا و تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید والامقام «علی خسروی» از شهدای غدیر دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرپرست بنیاد استان کرمان در این دیدار ضمن تبریک روز بزرگداشت شهدا، بیان کرد: تکریم و تعظیم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلاشی مقدس است.

ایرانمنش با بیان اینکه شهادت، مرگ در راه ارزش‌هاست، افزود: هر شهید مشعلی است که در بلندای عزت و سرافراز یک ملت جاودانه می‌درخشد.

احمدی‌نژاد نیز در این دیدار ضمن تبریک این روز به‌عنوان روز شهید، بیان کرد: امروز یکی از اهداف مهم دشمن این است که کاری کنند خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را این نظام ناامید کنند تا بتوانند به هدف خود برسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران امروز با تمام وجود همانند شهدای خود در برابر نقشه و برنامه‌ریزی‌های دشمن ایستادگی و نقشه‌های آن‌ها را نقش برآب کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها