ما متحدیم/ در آیین افتتاح نمایشگاه هوایی راهیان نور؛

فرمانده نیروی هوایی ارتش: راهیان نور اقدامی ارزشمند در زمینه تبیین وقایع دفاع مقدس است

امیر سرتیپ واحدی گفت: راهیان نور حرکت مقدس و ارزشمندی است تا بتوانیم تاریخچه جنگ، دفاع مقدس، شجاعت و قهرمانی را به جوانان نشان دهیم.
کد خبر: ۵۷۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ - 15March 2023

امیر سرتیپ واحدیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی امروز (چهارشنبه) در آیین افتتاحیه نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول اظهار داشت: نیروی هوایی الهی در دوران دفاع مقدس از شروع جنگ تحمیلی با انقلاب، مردم و ولایت بود.

امیر واحدی در ادامه به اغتشاشات اخیر اشاره و بیان کرد: چند ماهی کشور به‌خاطر بی‌تدبیری برخی افراد که نسبت به فرمان فرمانده کل قوا کم‌توجهی کردند، دچار تب و تاب شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: مقام معظم رهبری سال‌ها دغدغه فضای مجازی را داشتند و مشاهده کردیم که دشمنان با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی چه بلایی سر جوانان ما می‌آورند.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا ذهنیت جوانان کشورمان را عوض کند، گفت: جوانان ما هر لحظه در فضای مجازی ضربه می‌خورند که لازم است با زبان جوانی با آن‌ها سخن گفت و هدایت‌شان کرد.

امیر واحدی سپس درخصوص راهیان نور عنوان کرد: راهیان نور حرکت مقدس و ارزشمندی است تا بتوانیم تاریخچه جنگ، دفاع مقدس، شجاعت و قهرمانی را به جوانان نشان دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر لزوم مراقبت از جوانان اظهار داشت: جنگ فرهنگی بدتر از جنگ سخت است و ممکن است که هر لحظه تعرض صورت گیرد.

وی بزرگترین نعمت نظام جمهوری اسلامی را رهبری بزرگ و مقتدر دانست و خاطرنشان کرد: سخنان و تحلیل‌های رهبر معظم انقلاب در هر زمینه، کامل‌تر از تمام دانشمندان دنیا بوده و باید با تمام وجود پشتیبان ایشان باشیم.

امیر واحدی در پایان از فرمانده و کارکنان پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول که همیشه پای کار هستند و این نمایشگاه را برپا کردند و همچنین از مسئولان شهرستان‌های دزفول و اندیمشک قدردانی کرد.

نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری دزفول امروز با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و مسئولان شهرستان‌های دزفول و اندیمشک گشایش یافت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها