ما متحدیم/ یک زائر اولی:

«راهیان نور» درس کامل انقلاب شناسی است

«گلی گنجی» راهیان نور را امیدآفرین دانست و گفت: راهیان نور یک درس کامل انقلاب شناسی و شناخت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۵۷۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ - 16March 2023

«راهیان نور» درس کامل انقلاب شناسی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مهدی گلی گنجی» دانشجوی دانشگاه فرهنگیان ساری در یادمان شهدای طلائیه با بیان اینکه اولین بار است که به زیارت شهدا آمده‌ام، اظهار داشت: مناطق عملیاتی جنوب برای یک دانشجو معلم از چند جهت اهمیت دارد؛ هم به عنوان یک ایرانی باید بخشی از تاریخ سرزمین خودش، رشادت‌ها و جتانفشانی‌های غیورمردان سرزمین خودش را بشناسد و هم اینکه با توجه به رسالت معلمی که بر عهده دانشجو معلم است خیلی مهم است برای انتقال این مفاهیم و آشنا کردن دانش آموزان با قهرمانان واقعی کشورمان ابتدا خودش به یک شناخت کافی و درست رسیده باشد.

وی افزود: خاک اینجاست که برکت دارد و تغییر می‌دهد و آدم زمینگیر می‌کند و رشادت‌های فهرمانانی که خیلی عزیز هستند و خیلی هم مهجور ماندند و ما کمتر از ایثار و از خودگذشتگی‌شان می‌دانیم، مناطق عملیاتی ضمن اینکه ما را با این قهرمانان آشنا می‌کند یک سری انسان‌ها را به ما می‌شناساند که کمتر درباره آن‌ها شنیدیم و امیدآفرینی واقعی در این سرزمین رقم می‌خورد.

این زائر اولی با بیان اینکه هر کدام از این مناطق یک ویژگی خاصی داشت، گفت: مناطق عملیاتی برای همه افراد لازم است از هر نسلی سالانه به آن مراجعه داشته باشند که آیا مسیر را درست رفته یا نه؟ و مناطق عملیاتی یک ترازو است که خودمان را در آن قرار بدهیم که آیا در این مسیر درست می‌رویم و آنجه که انقلاب ترسیم کرده است در آن مسیر قرار داریم یا نه؟

گلی گنجی ادامه داد: راهیان نور یک درس کامل انقلاب شناسی و شناخت ایران اسلامی است و نمی‌شود تاریخ یک کشور را مرور کنید و هشت سال از تاریخ این کشور را فراموش کنید یا کنار بگذارید؛ توصیه می‌کنم به هم سن و سالانم که سالانه در این مناطق حضور پیدا کنند، چون بسیار امیدآفرین است و کمک می‌کند تا هویت و شناسنامه خودمان که تاریخ کشورمان است یادآوری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در طلاییه هستیم که یکی از مناطق مهم به شمار می‌آید و شهدای زیادی از اینجا آسمانی شدند و رشادت‌های شان دل هر انسانی را به درد می‌آورد و از این جهت که تاریخ یک کشور است امیدآفرین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار