نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت «جهاد تبیین» در بین معلمان

آیت الله «محمدی لائینی» بر ضرورت «جهاد تبیین» در بین معلمان تأکید کرد و گفت: اصل مسائل سازمانی فرهنگ است و امیدواریم شاهد تربیت مدیران فرهنگی باشیم.
کد خبر: ۵۷۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ - 15March 2023

ضرورت «جهاد تبیین» در بین معلمانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با حجت الاسلام «علی جعفری» معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور، اظهار داشت: اغتشاشات در درون خودش برکات فراوانی داشته و دارد، اگر این برکات را بشناسیم و از آن استفاده کنیم.

وی افزود: اگر توانمندی لازم را برای کالبدشکافی اغتشاشات گذاشته باشیم، ضعف‌ها و نارسایی‌های خودمان، خطا و فراموشی‌ها را ببینیم و جبران کنیم خوب است.

آیت الله محمدی لائینی خاطر نشان کرد: متاسفانه دشمن وارد خانه، ذهن و فکر حتی مجموعه ارزشی جامعه ما شده است، البته سلامت مجموعه محروم جامعه هدف کمیته امداد بیشتر از اقشار دیگر و گرایشات به انبیا در طول تاریخ از طرف این قشر بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: تقویت معنویت با ابزاری همچون اعزام به سفر، برگزاری مراسم و ... بسیار کار درستی است، حضور مربیان و مشاوران دینی دوره دیده نیز در بین این جامعه موثر است.

امام جمعه ساری با تاکید بر اهمیت مسئله جهاد تبیین عنوان کرد: قوت‌های مملکت را باید بگوئیم، دشمن با سیاه نمایی سعی بر ضعیف نشان دادن قدرت‌های کشورمان دارد، انسان هم تابع قدرت است.

وی با بیان اینکه ایران قوی را نشان دادن بهترین دلگرمی برای عدم جذب به سمت دشمن است، تصریح کرد: دشمنان در مرز‌های دریایی حتی حاضر نیستند با نیرو‌های سپاه درگیر شوند، اما دشمنان ایران را سیاه و ضعیف در حال سقوط نشان می‌دهند در حالی که اینطور نیست.

آیت الله محمدی لائینی اعلام کرد: باید با معلمان نیز نشست‌های فرهنگی برگزار شود و جهاد تبیین صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در پایان خواستار نگاه فرهنگی حرفه‌ای شد و اذعان داشت: کار بدون پیوست فرهنگی حاشیه است، اصل مسائل سازمانی هم فرهنگ است، امیداریم شاهد تربیت مدیران فرهنگی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار