ما متحدیم/ فرمانده سپاه ناحیه اراک خبر داد؛

اعزام ۱۵۰۰ نفر در قالب راهیان نور عمومی از اراک به مناطق عملیاتی جنوب

سرهنگ مهجوری گفت: مجموعا ۱۵۰۰ نفر به شکل راهیان نور عمومی از شهر اراک اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۵۷۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ - 14March 2023

اعزام ۱۵۰۰ نفر در قالب راهیان نور عمومی از اراک به مناطق عملیاتی جنوببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک امروز در آیین اعزام راهیان نور عمومی شهر اراک با اشاره به اهمیت برگزاری این حرکت فرهنگی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس اردوهای راهیان نور است که بستری برای انتقال حماسه ها و رویدادهای هویت ساز را برای نسل نوجوان و جوان فراهم کرده و طی این سال ها به عنوان یک فناوری برکات فراوان داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: هرسال شاهد افرایش اعزام ها و استقبال مردم از اردوهای راهیان نور هستیم و حضور نوجوانان و جوانان در این اردوها بسیار چشمگیر است و این نشان دهنده جذابیت و پویایی مکتب ایثار و شهادت و شوق و اشتیاق نسل جدید برای آشنایی با حماسه های دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور نسل جدید را با رموز موفقیت ملت ایران در دفاع مقدس آشنا می سازد و فرهنگ ما می توانیم که از لازمه های حرکت در گام دوم و پیشرفت است را به خوبی برای جوانان نهادینه سازی می کند.

سرهنگ مهجوری ادامه داد: استان مرکزی و شهر اراک طی سال های اخیر در اعزام و برگزاری اردوهای راهیان نور پیشتاز و موفق بوده و از مهر ماه سال‌جاری که اعزام به مناطق عملیاتی جنوب را شاهد هستیم شاهد استقبال آحاد و اقشار مردم می باشیم.

وی با تشریح آخرین وضعیت برگزاری اردوهای راهیان نور در اراک گفت: امروز شاهد دومین اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب هستیم که این عزیزان به مدت ۴ روز از مناطق دوکوهه، هویزه، سوسنگرد، علقمه، کانال کمیل، اروند کنار، موقعیت شهید محمودوند، خرمشهر، آبادان، فتح المبین، فکه، طلائیه، دهلاویه و سایر مناطق دیگر بازدید خواهند کرد و برنامه های فرهنگی دیگر از جمله رزمایش فرهنگی و رزمی علمداران نیز برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: اجرای مسابقات فرهنگی در اتوبوس ها از دیگر فعالیت های فرهنگی است و رویکرد برنامه ها برای زائرین آشنایی با حماسه های دفاع مقدس و جهاد تبیین است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعا ۱۵۰۰ نفر به شکل راهیان نور عمومی از شهر اراک اعزام خواهند شد و اعزام ها تا ۲ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندانی که برای اعزام با خودروهای شخصی ثبت نام کرده اند فردا ۲۴ اسفند اعزام خواهند شد و تا ۱ فروردین در مناطق هستند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار