برگزاری گردهمایی ائمه جماعات استان ایلام

گردهمایی ائمه جماعات استان ایلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار ایلام و ائمه جماعات استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳ - 15March 2023

گردهمایی ائمه جماعات استان ایلامبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، گردهمایی ائمه جماعات استان ایلام امروز (چهارشنبه) با حضور حجت الاسلام «الله‌نور کریمی‌تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام و ائمه جماعات استان ایلام برگزار شد.

بهرام‌نیا در این مراسم گفت: دشمن از فرصت اغتشاشات که به خوبی مهندسی شده بود و با در نظر گرفتن تورم، نفوذ و ناامنی‌ها درصدد براندازی نظام برآمد؛ اما در محاسبات خود دچار خطا شد.

وی خاطرنشان کرد: استان ایلام علی‌رغم همه شاخص‌ها، به برکت مردم عزیز و متدین و همچنین روحانیت معظم و در رأس آن نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و برنامه‌ریزان استان و شورای تأمین به خوبی از این پیچ سخت عبور کرد و از مصادیق آن می‌توان به حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن اشاره کرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه حوزه‌ها و روحانیت مظلوم واقع شده اند و کمتر مورد توجه قرار گرفته اند‌، به نقش و جایگاه حوزه‌های علمیه اشاره و عنوان کرد: در طی این مدت در استان ایلام، عنایت ویژه‌ای به حوزه‌های علمیه شده است و اعتبارات شهرستانی خوبی هم سهم لحاظ شده است.

بهرام‌نیا اضافه کرد: در ارزیابی‌های صورت گرفته در حوزه اربعین، استان ایلام در بین پنج استان هدف، مقام اول را کسب کرد و این ماحصل میدان‌داری و حضور فعال همه اعضا و ائمه محترم جمعه و جماعات و در رأس آن نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار